Nov 22, 2019

Swiss Image | Bercuti Dengan Riang Bersama Rangkaian Produk Swiss Image



Hai korang! Dah hujung tahun ni mesti ramai dah plan nak pergi bercuti kan? Inilah masanya kita nak rehatkan minda dan berjalan ke tempat orang tak kiralah dalam atau luar negara. Ada juga yang dah merancang percutian dari awal tahun atau dalam tempoh setahun sebelum bercuti. Paling penting, jangan lupa produk penjagaan wajah sepanjang  travel nanti okay! Percutian yang bermakna bukan sahaja bersama dengan tersayang tau, produk dan penjagaan kulit juga merupakan aspek penting yang kena masuk dalam list untuk dibawa! Swiss Image ada untuk membantu korang menjaga kulit agar kekal segar dan terhidrat sepanjang percutian! :D


Swiss Image’s Essential Care mempunyai tiga rangkaian produk yang akan memenuhi rutin penjagaan korang semasa bercuti. Tiga rangkaian produk ni adalah Mattifying Face Wash Gel (Pencuci muka), Refreshing and Mattifying Toner (Penyegar), dan Absolute Hydration Day Cream (Pelembab). Penggunaan ketiga-tiga produk ini menghasilkan rutin lengkap penjagaan harian untuk kulit muka kekal segar dan bermaya. Ini merupakan langkah penting untuk pastikan wajah sentiasa sihat dan berseri.


Produk ni diformulasikan dengan teknologi dari Swiss dan pembuatannya oleh salah satu persekitaran ekologi terbersih di dunia. Tiga produk ni mengandungi Alpine Glacier Water, iaitu sejenis bahan kecantikan yang hanya terdapat di Pergunungan Alpen Swiss. Kandungan ni penting kerana ianya membolehkan pengguna menikmati sifat penghidratannya serta vitamin dan mineral yang terdapat di dalamnya dapat memberikan nutrien yang berharga untuk kecergasan kulit. Ciri-ciri biologi yang aktif juga membolehkan penyerapan mineral yang mudah dan sesuai untuk semua jenis kulit.


Mattifying Face Wash Gel, 200ml – RM38.90
Pencuci muka terlaris Swiss Image memberikan sentuhan lembut dan tahan lama tanpa mengeringkan kulit hanya dalam satu langkah sahaja. Dirumus khas dengan bahan-bahan Hyssop dan Alpine Glacier Water memberikan penghidratan dan nutrien sambil memudahkan penyerapan pembersihan semulajadi dengan khasiat Hyssop yang juga meningkatkan kulit wajah dan mengimbangi paras minyak. So Yaya cadangkan korang yang ada masalah kulit berminyak tu boleh cuba pencuci muka ni. Mesti kulit korang akan rasa lembut dan tak kering atau kesat. 


Refreshing and Mattifying Toner, 200ml - RM38.90
Item kedua yang penting yang korang patut pakai hari-hari sebagai rutin penjagaan harian kulit muka korang ialah Toner! Yaya sendiri akan make sure rutin Toner ni sentiasa ada dalam penjagaan wajah seharian. Swiss Image Refreshing and Mattifying Toner juga membersihkan lebihan kotoran dan menghalang pertumbuhan bakteria asing yang ada di persekitaran tempat percutian korang. Dah namanya berjalan kat tempat orang, kita pun tak tahu bakteria apa yang ada di sekitar kita tu kan :p


Penyegar ini juga diformulasikan dengan ekstrak semulajadi dari Hyssop dan Alpine Glacier Water yang disyorkan untuk mereka yang mempunyai jenis kulit kombinasi mahupun kulit berminyak. Cara penggunaan pun senang je, titiskan pada kapas muka yang bersih dan sapu pada bahagian muka dan leher yang telah dicuci bersih. Diingatkan supaya tidak disapu pada bahagian mata ye. Hasilnya korang akan rasa kulit wajah akan segar sepanjang hari. Penggunaan penyegar ini akan memberikan kesan kemasan terbaik pada kulit dan menjadikan kita lebih yakin untuk bergambar di sepanjang percutian.

Absolute Hydration Day Cream, 50ml - RM48.90

Langkah terakhir dalam rutin penjagaan kulit harian yang utama adalah memakai pelembab. Swiss Image Absolute Hydration Day Cream diperkaya dengan ekstrak botani semulajadi Edelweiss dan Alpine Glacier Water. Berada di luar sepanjang hari di negara orang boleh memberikan kesan berbeza kepada kulit akan tetapi krim ini memberikan penghidratan dan keselesaan untuk memastikan korang sentiasa kelihatan berseri dalam pengembaraan. Cuaca yang tidak menentu di tempat baru tidak lagi menjadi masalah dengan kualiti penapis SPF yang terdapat dalam krim ni. Ia juga dapat melindungi kulit daripada persekitaran dan akhirnya dapat meningkatkan seri kulit wajah.


Kini kita boleh melancong ke luar negara dan menikmati pelbagai faedah menggunakan bahan-bahan ekslusif dan premium semasa bercuti pada musim cuti ini dengan tiga produk utama dari rangkaian Swiss Image’s Essential Care yang mengutamakan rutin penjagaan kulit asas dengan tiga langkah mudah untuk perlindungan kulit. Barulah bertambah keyakinan dalam diri bila wajah sentiasa berseri walaupun dalam persekitaran berbeza semasa dalam tempoh percutian. 



Yaya memang teruja bila dapat tahu yang produk Swiss Image menggabungkan bahan-bahan premium yang terdapat di Switzerland seperti Alpine Glacier Water yang terkenal dengan vitamin dan mineral serta penghidratan dan ciri-ciri aktif biologi, Salji Algae untuk anti-penuaan dan Ekstrak Botanikal Swiss yang terdiri daripada ekstrak herba terpilih untuk kebaikan pada kulit.




Semua produk yang dikeluarkan oleh Swiss Image bebas dari bahan kimia yang berbahaya seperti Paraben, PEG dan Phthalates. Paling penting sekali Swiss Image juga disahkan HALAL dalam proses pembuatannya so korang tak perlu risau. Harga pun sangat berbaloi-baloi untuk satu set rangkaian penjagaan wajah dengan bahan premium ;) 


Produk rangkaian Swiss Image ini boleh didapati di kedai Watsons terpilih, Watsons E-commerce & Shopee Malaysia.


Untuk maklumat lanjut, layari Facebook Swiss Image  

#SwissimageMY #DiscoverPureBeauty



Terima kasih sudi baca

No comments:

Post a Comment