Nov 29, 2019

Pencarian Miss Pink Lady Asia Musim Kedua



Pernah dengar tentang program realiti Miss Pink Lady? Sekarang ni Pencarian Miss Pink Lady Asia dah masuk ke musim ke kedua tau! Kejayaan program pada musim pertama telah berjaya membawa rancangan ini ke peringkat Asia! Miss Pink Lady musim kedua bakal disiarkan di saluran Youtube @plnklady.tv bermula 4 Januari 2020 nanti.


Miss Pinklady Asia (MPLA) Musim ke-2 merupakan rancangan realiti yang menampilkan 12 peserta dari 8 negara Asia iaitu Malaysia, Thailand, Myanmar, India, Korea, China, Filipina, Singapura dan juga Indonesia. Kali ini kesemua peserta akan ditempatkan disebuah lokasi yang dirahsiakan. Mereka akan menjalani rutin harian serta melengkapkan segala tugasan yang diberikan oleh pihak penganjur disamping bersaing antara satu sama lain. Antara tugasan yang bakal dihadapi oleh peserta ialah catwalk, sesi penggambaran dan juga sesi pengiklanan.



Berikut merupakan perserta bagi Miss Pink Lady Asia Musim Kedua :
  1. Haneesya Hanee, 19 tahun, 170cm, Malaysia.
  2. Adeline Lim, 26 tahun, 173cm, Malaysia.
  3. Elysha Arnold, 24 tahun, 172cm, Malaysia.
  4. Suji Park, 18 tahun, 175cm, Korea.
  5. Nadia, 22 tahun, 175 cm, Indonesia.
  6. Pensiputh Tisadoldilok, 22 tahun, 180cm, Thailand.
  7. Oujuleslee Lolam, 19 tahun, 168cm, Thailand.
  8. Wei Hnin, 22 tahun, 173cm, Myanmar.
  9. Kymberlee Street, 21 tahun, 175cm, Philippines.
  10. Maine T, 28 tahun, 171cm, Singapore.
  11. Karyn, 26 tahun, 174cm, China.
  12. Sushmeet Kaur, 21 tahun, 168cm, India.

Untuk musim kedua MPL ASIA kali ini, mereka akan bekerjasama dengan jurugambar terkenal dari Thailand yang pernah terlibat dengan program terkenal iaitu ‘The Face’ dan ‘Next Top Model Asia’. Setiap cabaran dan tugasan yang dilakukan oleh setiap peserta akan diadili oleh panel hakim yang berpengalaman dalam bidang peragaan dan fotografi.


Sementara itu, En Azwan Hj Ismail selaku penerbit pula berkata, "Program ini merupakan satu peluang keemasan kepada para wanita yang meminati bidang peragaan. lanya bukan sahaja program hiburan semata mata sebaliknya ianya turut berkongsi tentang dunia "modelling lifestyle" yg kebanyakan org ramai tidak tahu"


Menurut CEO Heidi Empire Trading iaitu Encik Heidi Shafiq, "Program Miss Pinklady Asia musim kedua pasti lebih hebat kerana ianya telah berkembang ke peringkat Asia & Global. Ini selaras dengan jenama PINKLADY sendiri yang telah berjaya menembusi pasaran antarabangsa".


Persembahan dari artis jemputan Bella Astillah


Tapi paling teruja sebab ada Naim Daniel! Terimbau kenangan Naim melutut kat Yaya sambil menyanyi haritu hahaha dahla Yaya memang minat dia sejak jadi penyanyi ni. Suara dia memang power!


Pemenang MPL ASIA Musim ke-2 bakal membawa pulang hadiah kemenangan berjumlah RM12,000 (tempat pertama), RM 8000 (tempat kedua) dan RM 5000 untuk tempat ketiga. Siapa agaknya yang akan merangkul gelaran juara sekaligus memegang takhta Miss Pink Lady Asia bagi Musim Kedua? Sama-sama kita nantikan ;)


Miss Pinklady Asia dihoskan oleh Ikon peragawati Malaysia iaitu Sunshine Aileen.

Bermula 4 Januari 2019, akan disiarkan episod pengenalan untuk tontonan umum. Untuk episod mingguan pula akan disiarkan pada setiap hari Sabtu, jam 10 malam. Pink Lady Extra akan bersiaran setiap hari Rabu jam 9 malam dan semua episod akan disiarkan secara langsung di laman web www.pinklady.tv.  Selamat menonton!


Untuk maklumat lanjut :

Website : www.plnklady.tv

Facebook : Miss PinkLady 

Instagram : @misspinklady.tv

YouTube : pinkladytv



Terima kasih sudi baca

2 comments:

  1. tak sabar nak tunggu reality show ni January 2020, mesti best kan tengok Gadis-Gadis Asia menonjolkan bakal masing-masing dalam rancangan ini. Good luck to malaysia!

    ReplyDelete