May 3, 2019

Kurta Slimfit 5 Waktu Kini Dibuka di Bangi




Pernah dengar jenama 5 Waktu? Mesti ramai dah aware mengenai jenama 5 Waktu yang terkenal dengan konsep slimfit yang diketengahkan. Bila pakaian terletak elok di badan si pemakai, fuhh dari tak hensem jadi hensem baq ang! (tapi husband I paling hensem la :p ) Bagi Yaya, handsome tu subjektif. Tapi kalau kena dengan gaya si pemakai, memang boleh naik zupp terus confident level tau sebab jenama 5 Waktu ini sendiri memang menitikberatkan kualiti design mereka.


Yaya berkesempatan untuk hadir ke Grand Opening 5 Waktu tempoh hari di HQ mereka yang bertempat di Seri Bangi Seksyen 8 pada 27 April lepas. Grand Opening yang bermula dari 10 pagi hingga 6 petang ini mendapat sambutan yang sangat menggalakkan dari peminat jenama 5 Waktu yang sebelum ini hanya dijual secara online. Lepas ni tak payah susah-susah nak teka saiz sendiri kerana mereka dah pun ada butik fizikal yeayy!!


Ada peminat jenama 5 Waktu ini yang mula hadir seawal 7 pagi kerana ada hadiah istimewa bagi 100 pelanggan pertama. Memang meriah sangat sebab pada hari pembukaan ini juga mereka mengadakan jualan promosi bagi menghargai pelanggan setia mereka. Dari kurta sehingga jubah, semuanya dijual dengan harga istimewa :D


Yaya memang respect dengan krew mereka yang sentiasa mengawal keadaan dan suasana ketika pelanggan ramai bagi memastikan keselesaan semua. 



Ada fitting room disediakan bagi kemudahan pengguna yang ingin mencuba pakaian disini.

Jom kita tengok antara design jubah dan kurta di 5 Waktu HQ 

















Bagi Yaya, memang cantik sangat kesemua design kurta mereka. Paling istimewa, setiap jubah dan kurta mempunyai identiti dan design sendiri. Yaya berkenan sangat dengan Kurta Jabar dan juga Kurta Faliqh. Design kurta mereka memang sangat unik dan moden. Paling best sebab kualiti kain tu sendiri. Memang tahap premium dan sangat recommended! Memang dok bayang la Shawn pakai time hari raya nanti confirm cem gila husband kita :p


Ketika Grand Opening ini juga disediakan khemah untuk keselesaan pelanggan. Makanan dan minuman juga disediakan. Siap ada kambing golek okay! Semoga owner butik murah rezeki ;)


Majlis dirasmikan oleh Aeril Zafrel selaku wajah jenama 5 Waktu disamping Chazynash dan juga Jofliam (Jofliam tak dapat hadir time ni sebab cik epal bersalin pagi tu hihi tahniah korang).


Chazynash menggayakan Kurta Jabar berwarna ungu violet pada grand opening.


Yaya bersama Anne PenMerah ^_^
Jangan lupa bergaya dengan Kurta 5 Waktu di hari raya nanti! 

Untuk maklumat lanjut :

Instagram : @limawaktuhq
Alamat : BUTIK 5 WAKTU (Bersebelahan RMSY Bangi)
(Seri Bangi) G10, Jalan 8/35, Seksyen 8,
43650 Bandar Baru Bangi,
Selangor Darul Ehsan
0122828907




Terima kasih sudi baca

2 comments:

  1. Kenal 5 waktu sebab follow cikepal n jofliam. sblum tu pernah dengar cuma tak sefamous elrah. Tahun ni nampak kaw2 promosi. Hebat betul diorang bisnes.
    Thank you for sharing!

    ReplyDelete