May 10, 2019

Koleksi Raya Jakel 2019 dan Pelancaran jakelstore.my



Dah mula buat persiapan raya? Ada yang sebelum puasa lagi dah buat persiapan awal sebab taknak bersesak time bulan puasa. Betul tak? Yaya ingat lagi time Yaya pregnant time tu memang awal sungguh la Yaya buat persiapan sebab tahu memang tak dan nak cari baju raya time berpantang (Dahlia lahir 1 Ramadhan). So korang dah buat keputusan nak beli baju raya kat mana?


Haa tak payah pening-pening dah sebab korang boleh terus ke Jakel untuk mencari baju raya buat seluruh keluarga. Dari sekecil-kecil usia sehingga sebesar saiz, Jakel menyediakan semuanya dibawah satu bumbung! Dari kurta, baju melayu, baju kurung, baju kanak-kanak perempuan mahupun lelaki, semuanya ada di Jakel. Tinggal pilih sahaja ;)


Yaya berkesempatan menghadiri majlis Pelancaran Koleksi Baju Raya 2019 Bersama Duta Jakel & juga Pelancaran https://www.jakelstore.my/ di Jakel Mall KL tempoh hari. Barisan duta Jakel pada tahun in terdiri dari Scha Al-Yahya, Awal Ashaari, Lara Alana, Hanis Zalikha, Hairul Azreen, Yusuf Iskandar, Nabil Ahmad, Aaron Aziz,  Ayda Jebat, Abam dan juga Upin Ipin. Datuk Hj Mohamed Faroz Bin Mohamed Jakel yang merupakan Pengarah Urusan Kumpulan Jakel juga menggayakan koleksi baju melayu terbaharu ketika majlis pelancaran. Nampak segak sangat!


Jom kita tengok antara Koleksi Baju Raya 2019 ekslusif dari Jakel yang digayakan oleh duta Jakel ketika di majlis Pelancaran 


Baju Melayu Aaron Aziz X Jakel

Untuk abang-abang sado dan mereka yang berbadan besar memang sesuai menggayakan koleksi Aaron Aziz ni. 


Baju Kurung Ayda Jebat X Jakel

Ramai antara kita yang mempunyai saiz kecil molek atau petite susah nak cari baju kurung yang sedap dipakai ngam ngam cantik gitu. Sekarang korang takyah risau dah sebab Jakel dah ada baju kurung saiz XS yeay! :)


Baju Melayu Nabil Ahmad X Jakel

Selain pembaharuan fungsi wuduk friendly, design bagi koleksi baju melayu Nabil ini juga nampak segak kerana potongannya yang slim fit.  


Baju Kurung Scha Al-Yahya X Jakel, Baju Melayu Awal Ashaari X Jakel dan Baju Kurung Lara Alana. Cantik sangat bila boleh pakai sedondon satu family! 


Hairul Azreen mengenakan Kurta jenis slim fit yang mempunyai poket bagi memudahkan kaum adam dan boleh digayakan kasual pada hari-hari biasa. Baju Kurung Hanis Zalikha X Jakel yang digayakan Hanis juga nampak sangat ekslusif dan boleh dipakai oleh ibu mengandung.



Mengambil berkat ketibaan bulan ramadhan, Jakel turut menjemput golongan asnaf dari Pertubuhan Kebajikan Islam Peribadi Mulia, Sungai Kantan Kajang dan juga golongan OKU penglihatan. Ini merupakan salah satu inisiatif dari pihak Jakel untuk mendekati golongan yang kurang berkemampuan sekaligus meraikan mereka.




Jakel memang terkenal dengan aktiviti CSR mereka. Sebelum ni Jakel pernah menaja 200 orang pelanggan Jakel yang bertuah untuk menunaikan umrah secara percuma. Kali ni, Jakel menaja golongan ini sepasang baju raya setiap seorang bagi sambutan hari raya nanti. Tak cukup dengan itu, Jakel turut menyumbangkan sumbangan duit raya kepada mereka. Seronoknya tengok! Thank you Jakel :)



Yaya bersama koleksi baju kurung Hanis Zalikha. Material kain dia memang best dan tak panas. 



Mempunyai fungsi wuduk friendly bagi memudahkan kaum muslimah melaksanakan ibadah solat.


Selain menggunakan kain yang berkualiti tinggi, material dan perincian hiasan di baju kurung ini juga memang sangat teliti dan kemas.



Sesi lelongan "Happy Hour" bagi koleksi kesemua Duta Jakel turut dijalankan pada hari pelancaran. Memang ramai orang masa ni. Bertuah diorang yang tengah mencari baju raya tu. Rezeki dapat beli dengan harga runtuh dan potongan harga yang amat berbaloi!



Jakel kini boleh dibeli secara atas talian!


Koleksi Jakel juga kini boleh dibeli secara online di https://www.jakelstore.my/ bagi mereka yang tak punya masa nak pergi ke cawangan Jakel. Sekarang ni semuanya dah mudah. Di hujung jari je :p




Cantiknya karpet kat sini. Tumpang gambar sat! :p


Untuk maklumat lanjut :

Facebook : Jakel Textile
Instagram : @jakeltextile
Website : https://www.jakelstore.my/

#jakelbarulahraya
#ingatrayaingatjakel
#seronoknyarayajakel



Terima kasih sudi baca

1 comment: