Sep 13, 2024

Tingkatkan Imuniti dan Kualiti Tidur dengan Produk GKB Z-Well & Tiger Milk Mushroom

Pertambahan usia kadang-kala membuatkan seseorang menjadi kurang daya tahan badan atau imuniti semakin menurun. Lagi-lagi lepas Yaya kena Influenza sebelum ini, rasa macam mudah penat, rasa tak dapat tidur yang berkualiti, melalui fasa brain-fog, senang batuk dan alahan serta selesema. Semua masalah diatas ni pastinya merisaukan disamping Yaya perlu sentiasa fokus dan aktif disamping menjaga keluarga dan anak-anak.


Bila ada yang kongsi kebaikan produk GKB iaitu GKB Z-Well & GKB Tiger Milk Mushroom, Yaya memang teruja nak amalkan sebagai suplemen tambahan dalam kehidupan seharian. Kita sedar kadang kala diri sendiri pun culas nak jaga diet pemakanan yang seimbang. Jadi, dengan pengambilan suplemen tambahan ini, sedikit sebanyak dapat mencukupi zat dan keperluan yang tubuh badan kita perlukan. Jom Yaya share kelebihan GKB Z-Well & GKB Tiger Milk Mushroom ini kepada korang.

GKB Z-Well

Bahan utama : Fungi Armillariella Mellea 300mg, Fructus Lycium Barbarum (Wolfberry) Extract 50mg, Fructus Schisandrae Chinensis Extract 30mg dan Fructus Ziziphus Jujube Extract 20mg

GKB Z-Well yang didatangkan bersama vegecap ini secara tradisional berupaya untuk membantu mereka yang mempunyai masalah sukar untuk mendapatkan tidur yang berkualiti. Semestinya tidur yang berkualiti sangat penting untuk setiap manusia menjalani kehidupan dan aktiviti seharian. Selain itu, GKB Z-Well juga membantu untuk menghilangkan pening-pening ringan, masalah berpeluh dan mengatasi masalah mereka yang sukar tidur dan melegakan mata yang selalu kelihatan penat.


Insomnia atau sukar tidur adalah satu penyakit dan pastinya berbahaya untuk kesihatan dalam jangka masa panjang. Dengan mengamalkan Z-WELL setiap hari, ianya mampu meningkatkan kadar tidur yang lebih berkualiti, melegakan mata yang penat dan pastinya memberi ketenangan dalam menjalani aktiviti seharian dengan baik.


Produk GKB Z-Well ini telah mendapat sijil Halal JAKIM dan juga sijil Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dengan nombor pendaftaran MAL11115036T. Pastinya selamat untuk diamalkan tanpa was-was.




GKB Tiger Milk Mushroom

Bahan utama : Lignosus rhinocerus mycelium 490mg

Terbaik dalam meningkatkan imunisasi badan dan juga memberikan daya ketahanan kepada tubuh badan untuk melawan virus yang berada disekeliling kita. Yaya ingat lagi masa zaman Covid, Tiger Milk Mushroom ni sangat popular dan dapat membantu melegakan simptom Covid.


Kabaikan GKB Tiger Milk Mushroom:

  • Menaikkan fungsi paru-paru dan bertindak sebagai agen menentang asma, tekanan oksidatif, virus dan pelbagai masalah mengenai saluran pernafasan. 
  • Menjadi agen yang terbaik bagi masalah respiratori dan baik untuk sistem penghadaman
  • Melegakan simptom-simptom alahan yang di alami.
  • Sesuai untuk individu yang merokok, mempunyai masalah batuk kronik, pesakit asma, individu yang mengalami masalah pernafasan.

Dengan memperkuat sistem imun dan meningkatkan fungsi sistem pernafasan, GKB Tiger Milk Mushroom dapat membantu mencegah penyakit pernafasan seperti selesema dan bronkitis, serta meningkatkan daya tahan tubuh.


Produk GKB Tiger Milk Mushroom ini juga telah mendapat sijil Halal JAKIM dan juga sijil Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dengan nombor pendaftaran MAL17117005T. 


Jom amalkan kedua-duanya! Yaya memang happy sangat dengan kebaikan dan manfaat GKB Z-Well dan GKB Tiger Milk Mushroom ni. Sesuai sangat untuk mak-mak macam iols yang sentiasa kena dapatkan tidur yang berkualiti dan sentiasa kekal sihat dan bertenaga untuk menjaga keluarga tersayang insyaAllah. Kalau korang ada masalah sama seperti diatas, jom amalkan kedua-dua produk ini ^_^


Boleh dapatkan di semua cawangan Farmasi besar di Malaysia seperti :

Whole Malaysia: Alpro Pharmacy, Watsons
Central: M CARE Pharmacy, Leo Pharmacy
Melaka: Farmasi Big Tree, Farmasi Limbongan, Farmasi Tanjung Minyak
Penang: MEDS & VITS Pharmacy, Pure Pharmacy, NuCare Pharmacy, Bliss
Pharmacy, Guan Pharmacy, Island Retail Pharmacy
Perak: HTM Pharmacy
East Coast: Lau & Tan Pharmacy, Farmasi Nazen, Farmasi Ehsan
Southern: The One Pharmacy, You Pharmacy, AcePro Pharmacy
Sabah: LifePlus Pharmacy, Pearl Pharmacy
Sarawak: Nutrisense Pharmacy, Sing Lee Pharmacy, Kingdom Pharmacy



Untuk maklumat lanjut :
小红书 ID : 1318211221 (GKB 集康宝)



Terima kasih sudi baca   

No comments:

Post a Comment