May 13, 2020

Jom Jana Pendapatan Sampingan Tanpa Modal dengan “Merchant Recruitment Incentive” di PG Mall



Hai korang! Yaya percaya ramai dah pernah dengar mengenai platform PG Mall kan? Kalau sebelum ni kita selalu gunakan platform PG Mall untuk membeli-belah dan membeli barangan keperluan harian, apa kata lepas ni kita ambil inisiatif untuk menjana pendapatan melalui PG Mall pula? Lagi best tanpa mengeluarkan sesen modal pun. Aik macam mana tu? Tapi dengar macam best kan? ;)


Untuk pengetahuan semua, PG Mall  adalah platform perdagangan (E-Commerce) No 1 Malaysia yang ditubuhkan sejak 2017 dan disokong oleh PG Group. PG Mall bermatlamat untuk menyediakan platform perniagaan yang efisien untuk peniaga mempelbagaikan portfoilio perniagaan mereka dari perspektif global. PG Mall adalah satu-satunya "e-commerce tempatan” di Malaysia PG Mall menggunakan konsep “ConsuMerchant” yang membuatkan ianya berbeza dari perniagaan online yang lain. Iaitu perniagaan yang berkongsi keuntungan yang memberi peluang kepada pengguna / pembeli untuk menjadi usahawan dan membina empayar perniagaan tetap dengan PG Mall. Wow kan korang? :D


Forever Cash Back up to 3.5%

Siapa kat sini suka cash back? Yaya suka gila okay! Mana taknya, lepas korang beli sesuatu servis atau barangan, korang boleh dapat semula duit korang tau. Lagi besar amaun yang korang beli, lebih banyak cash back yang bakal korang dapat. Well hello best gila tau! Kalau nak dapat lagi banyak cash back, jangan lupa untuk join program referral dari PG Mall ;)


PG Mall menawarkan ganjaran pengembalian wang berterusan kepada mereka sebagai ganti pembelian dan sokongan berterusan mereka, melalui program "Forever Cash Back" PG Mall sendiri, di mana mereka akan diberi penghargaan kerana merujuk pembeli baru untuk membeli-belah dengan PG Mall melalui program “referral” pertama ini di dunia.


Merchant Recruitment Incentive – Jana Pendapatan Tanpa Modal



Kalau nak tahu, kita semua mampu untuk menjana pendapatan tanpa modal dengan “Merchant Recruitment Incentive” di PG Mall ni.


Bagi korang yang mempunyai rakan di luar sana yang menjual produk yang berkualiti atau ada diantara pembaca Yaya yang juga berkawan dan kenal dengan pemilik jenama itu sendiri, sebagai kawan yang baik, jom galakkan mereka untuk menjual produk mereka di platform PG Mall! Kalau korang yang baca ni pun ada menjual produk yang best, tunggu apa lagi? Wajib join Merchant Recruitment Incentive ni okay :)


Apa itu Merchant Recruitment Incentive?

“Merchant Recruitment Incentive” ni ialah Insentif khas sebagai tanda usaha untuk anda yang berjaya memperkenalkan atau merekrut mereka ke PG Mall. Terdapat pelbagai insentif yang diberikan untuk pedagang yang berlainan yang membawa ke PGMall (Rujuk gambar “Merchant Recruitment Incentive” untuk keterangan lanjut).


Cara untuk merekrut atau memperkenalkan peniaga atau rakan anda ialah dengan mengisikan maklumat pedagang yang direkrut dalam borang dari pautan ini (https://bit.ly/RecruitMerchant). Dan ianya tertakluk kepada terma dan syarat. Untuk pertanyaan atau info lanjut boleh la menghubungi Ketua E-Dagang PG Mall (Bok 011-5509 7916)


Iprice Insights 



Merujuk kepada “Mapping Malaysia Leading e-commerce Players - 2020 Quarter 1 Report” di Iprice Insights, PG Mall www.pgmall.my berada di tangga ke 3 platform e-dagang utama pilihan rakyat Malaysia. Manakala PG Mall adalah platform e-dagang No.1 keluaran Malaysia. Menarik bukan? Jadi PG Mall merupakan antara platform yang popular di kalangan pengguna dan juga pembeli online. So korang ni antara yang bertuah menjadi orang terawal untuk join program ni ;)



Iprice Insights menghuraikan pertumbuhan PG Mall dalam beberapa tahun ini. Layari https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/ untuk info lanjut. Jadi sebagai perniaga, Yaya percaya pasti  ramai yang teruja untuk menyertai Insentif baharu dari PG Mall kan.


Banyak barangan keperluan harian yang boleh dibeli tau! Daripada skincare, make up, produk kesihatan, pakaian, barangan eletrik dan eletronik, perkasasan rumah, aksesori, barangan kecantikan dan macam-macam lagilah!


Kalau korang tengah free, jom tengok website www.pgmall.my sekarang. Mana tahu nak tambah shopping untuk persiapan Aidilfitri yang bakal menjelang. Ada pelbagai tawaran dan promosi menarik sedang berlangsung ;)





Untuk Maklumat Lanjut : 

Website: www.pgmall.my
Facebook: PGMallOfficial
Instagram: @pgmall.my



#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Raya #RayaCampaign #PGMallSeller #PGMallMerchant #iPrice #2020Q1report



Terima kasih sudi baca

13 comments:

  1. Kiranya jadi introducer pun dah boleh buat duit kan? Bagus ni..

    ReplyDelete
  2. Baguslah PG mall ni. Bertambah lagi 1 platform shopping online, maka bertambah peluang peniaga menjana pendapatan

    ReplyDelete
  3. yg ada produk sendiri utk bisnes bole la regsiter kt PG mall utk kembangkan lg bisnes mereka

    ReplyDelete
  4. Zaman sekarang memang zaman dihujung jari, so tak rugi untuk menjual dimana-mana platform. Sis pun kalau ada barang sendiri memang minta jugak ni

    ReplyDelete
  5. Membeli-belah disamping menambah pendapatan sampingan.
    Bagus juga macam itu ya. Nanti bolehlah survey macam mana.

    ReplyDelete
  6. Bestkan shopping boleh dapat cashback

    ReplyDelete
  7. Wah dah boleh jana pendapatan di PG mall best ni kalau ada produk boleh join jual online di PG Mall

    ReplyDelete
  8. Wah... menarik ni... forever cashback baq hang... jadi introducer pun boleh generate income kan?... ni yang tazzabar nak apply as a seller, pastu recruit pulak seller lain... looks like a plan has been build gitu... hehehehe...

    ReplyDelete
  9. I started looking into PGMAll. Nice la they have Forever Cash Back up to 3.5%. Shopping and get cash back is always good

    ReplyDelete
  10. Memang sangat bagus bagi mereka yang nak mulakan perniagaan, tanpa yuran dan banyak tawaran yang di tawarkan..kawan Sis salah seorang yang dah join niaga di PGmall ni..

    ReplyDelete
  11. bagus jugak platform baru ni.

    ReplyDelete
  12. bagus ada platform macam ni. dapat bantu peniaga2 kita untuk lebih ke hadapan.

    ReplyDelete
  13. I like to shop in a PG mall. It provide best coupons and offers. Thank you for posting.

    ReplyDelete