Nov 9, 2018

Rahsia Kecantikan Janna Nick | NH Colla Plus 3





Siapa peminat Janna Nick? Yaya memang follow karier Janna dari dia chubby dulu sampai la cantik kurus la ni haha! Dulu dia cute sangat walaupun chubby dalam cerita Jodoh kat Astro. Lepas tu dia dah kurus ni lagilah cantik kan. Memang suka tengok dia ni sebab comel lepas tu macam style boyish sikit. Kebetulan haritu Yaya berpeluang untuk Meet & Greet bersama Janna Nick di IOI Mall Putrajaya dan pelancaran produk serta sesi bersama duta baharu NH Colla Plus 3 iaitu Janna Nick sendiri.


Memang excited la bila dapat jumpa dia depan mata kan. Memang seperti yang dijangka, Janna Nick ni memang comel gilaaaa! Rasa nak cubit-cubit pipi dia haha. Dalam masa yang sama tertanya-tanya juga macam mana dia kekal cantik dan bertenaga sedangkan jadual harian dia sangat padat. Yaya yang pergi balik kerja ni pun dah tak rupa orang dah bila sampai rumah. Memang letih okay dengan driving 60km pergi dan balik fuhh. 


Semasa launching ini juga Janna bercerita tentang suplemen yang beliau ambil untuk mengekalkan kecergasan beliau sepanjang masa. Kalau nak tahu waktu berkerja dia sehari ialah 18 jam. Wow! Tapi serius wajah dia langsung tak nampak letih. Malah beliau sentiasa bersedia untuk aktif dari satu tempat ke satu tempat yang memerlukan keberadaan beliau.


Pengambilan sehari sebotol NH Colla Plus 3 beauty drink memang membantu Janna untuk sentiasa kekal cantik, cergas dan cerdas. Selain tu, Janna sendiri teruja yang beliau masih boleh tampil segar, aktif dan dalam masa yang sama kecantikan kulit beliau terjaga walaupun padat dengan aktiviti seharian.


Minuman Kecantikan NH Colla Plus 3 diperbuat daripada ramuan kecantikan kulit yang berkesan iaitu, Yis Seramida, Ekstrak Zaitun serta bahan berkualiti lain untuk mengembalikan keremajaan kulit yang sebenar. Yis Seramida meningkatkan pengeluaran kolagen pada kulit, memulihkan dan mengekalkan kelembapan, menyokong struktur kulit untuk mengelakkan kedut dan garisan dan membantu menghalang pengeluaran melanin. Ekstrak Zaitun membantu mengurangkan pigmentasi kulit dan mempromosikan nada kulit yang lebih cerah.Gabungan ramuan yang sukar ditemui dan kajian terkini telah mendorong kepada perubahan kulit wajah yang nampak berseri, licin dan sihat. 


Hadir dengan pek trial yang berharga RM48 untuk 6 botol x 50ml dan juga RM86.80 untuk 12 botol x 50ml. Bagi Yaya harganya amat berbaloi untuk kita mengekalkan kesihatan dalaman dan juga kecantikan sebagai wanita. Yela kadang-kadang makanan rutin sahaja tak cukup untuk menampung nutrient yang badan kita perlukan. Kadang-kadang terlebih makan fastfood. Opps :p


Kebaikan NH Colla Plus 3
  1. Membantu menambah seramida yang hilang akibat faktor persekitaran dan penuaan.
  2. Meningkatkan pengeluaran kolagen pada kulit.
  3. Memulihkan dan mengekalkan kelembapan kulit.
  4. Membantu menghalang pengeluaran melanin dan kesan pencahayaan pigmen.
  5. Menyokong struktur kulit untuk mengelakkan kedutan dan garisan pada permukaan kulit.


Cara pengambilan NH Colla Plus 3 :

Hari 1 hingga 6: Minum ketika perut kosong. Satu botol setiap hari sebelum sarapan pada waktu pagi atau sebelum waktu tidur.

Hari ke 7 dan seterusnya: Ambil satu botol setiap selang satu hari.





Yaya sendiri dah rasa sendiri NH Colla Plus 3 memang serius sedap sangat! Rasa blackcurrant yang sangat menyegarkan. Lagi best kalau diminum sejuk! Fuhh Yaya minum sebelum tidur so bila bangun tidur tu badan rasa sedap je dan rasa bertenaga nak memulakan hari tersebut. Anak nangis pun masih boleh bertenang wakaka :p


Untuk pembelian NH Colla Plus 3 secara online, korang boleh terus beli di Watsons . Jangan lupa daftarkan diri sebagai Watsons member card sebab banyak benefit tau! Yaya sendiri merupakan pemegang kad VIP Watsons. Seronok bila time hari jadi kita dapat 5x point hihi lepas tu boleh kumpul point untuk kita tebus pada pembelian yang seterusnya. Yaya memang selalu cari dan beli barang keperluan dan penjagaan diri di Watsons. Senang sebab semuanya ada di sana ;)

Untuk maklumat lanjut :

Facebook : CollaPlus
Instagram : @nhcollaplus




Terima kasih sudi baca

No comments:

Post a Comment