Oct 24, 2015

GIVEAWAY Dove Volume & Nourishment : Inovasi baharu untuk masalah rambut nipis

Assalamualaikum semua 



Hai wanita cantik yang sedang membaca! Yes awaklah! Yaya percaya uols pasti peka dengan penjagaan rambut masing-masing kan? Maklumlah, rambut kan mahkota wanita. Walaupun bertudung, kecantikan rambut kena jaga selalu tau! 


Jujurnya, Yaya merupakan peminat setia syampu dan perapi Dove sejak berumur 19 tahun lagi.   Sebelum tu, Yaya pernah pakai produk R, tapi rambut Yaya berubah jadi kasar dan kering. Cuba pula produk P, memang wangi tapi rambut Yaya berkelemumur pula. Geram betul. Dahlah kita busy dengan kelas, kalau kelemumur mesti kepala rasa gatal sangat. Sampailah hati terdetik memakai produk Dove. Time tu ada potongan harga untuk syampu dan perapi Dove. Alhamdulillah, semua masalah rambut Yaya beransur pulih dan produk penjagaan rambut Dove merupakan pilihan Yaya sehingga sekarang. Yayy! ^_^


Kalau sebelum ini Yaya setia dengan Straight and Silky (Dove botol pink), sekarang Yaya teruja nak cuba Dove Volume & Nourishment pula! Result? Memang best!


Dove Volume & Nourishment baharu ini merupakan breakthrough dan antara legasi terbaik untuk produk penjagaan rambut Dove. Nak tahu kenapa? Ianya diformulakan dengan Teknologi Oxyfusion yang mengandungi unsur oksigen. Rumusannya menyerap ke dalam rambut dengan segera, memberikan kelembapan secara mendalam di samping menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%* tanpa membuatkan rambut terasa berat. 


Selain itu, ia juga memberikan perlindungan dari rambut kita menjadi kering atau flat! Rambut flat ni memang masalah utama Yaya sekarang sebab bila bertudung sepanjang hari, selain masalah rambut gugur, rambut yaya juga semakin nipis huhuhu. Yaya harap Dove Volume & Nourishment akan membantu Yaya mengatasi masalah rambut Yaya yang semakin menipis kerana Dove Volume & Nourishment juga berfungsi untuk menyuburkan rambut secara mendalam dengan kuasa 95% gituhh! Mana taknya, dengan sekali cucian sahaja Yaya memang rasa rambut Yaya sangat sangat wangi, lembut dan lebih kuat! Yang penting, kena gunakan syampu dan perapi tau! Wajib! Barulah nutrien dalam kandungan syampu dan perapi tu menyerap sepenuhnya di rambut kita! Hihi



Dove Volume & Nourishment Shampoo RM15.00 (340ml)

Syampu Dove Volume & Nourishment yang mengandungi Teknologi Oxyfusion berfungsi untuk memberikan khasiat khusus kepada rambut dan menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%*. Khas untuk mereka yang sangat mementingkan kecantikan rambut, syampu untuk kegunaan setiap hari ini berinovasi untuk menyegarkan rambut yang kering dan nipis selain membersih dengan lembut dan menyuburkan rambut pada setiap kali cucian. 


Gunakan syampu pada rambut yang telah dibasahkan, urut perlahan pada rambut dan kulit kepala, kemudian bilas sehingga bersih sehingga tiada baki syampu. 


Dove Volume & Nourishment Conditioner RM15.00 (330ml)

Perapi Dove Volume & Nourishment pula dicipta untuk melengkapi Syampu Dove Volume & Nourishment tadi. Perapi ini menyuburkan rambut dan mengembalikan kelembutan serta kelicinan rambut pengguna tanpa menjadikan rambut terasa berat. Selain merawat masalah rambut kering dan nipis ia juga memberikan kesan positif supaya rambut pengguna kelihatan lebih tebal dan bermaya.


Gunakan pada rambut yang basah selepas memakai syampu tadi dan fokuskan pada pertengahan dan penghujung rambut. Tunggu beberapa minit kemudian bilas sehingga bersih. Selalunya dalam beberapa minit tu Yaya akan sabun badan atau buat skrub sementara menanti perapi rambut menjalankan tugasnya. Hihi :p


Kebanyakan wanita mahukan rambut yang subur dan juga kelihatan sihat dan bermaya. Tapi tak semua produk syampu pada hari ini memberikan keduanya. Apatah lagi bagi wanita bertudung. Kita pun nak nampak cantik dengan rambut lawa bila di rumah takpun untuk bakal suami eccewah! Dah lepas ni tak payah risau lagi keh! Sila berterima kasih kepada Dove Volume & Nourishment  kerana bakal menyelamatkan anda dari masalah rambut yang tak semenggah tu. Semoga kita semua akan mendapat khasiat rawatan penjagaan rambut secara menyeluruh selepas ini! Yayy! ^_^


Kalau uols nak cuba Dove Volume & Nourishment ni, Yaya dengan berbesar hati nak bagi secara percuma! Ada 5 hamper tau uols! Semuanya bernilai RM100! Fuhh best gila. Jomlah join mana tahu ada rezeki boleh feeling feeling pelakon Korea dengan rambut yang tampak lebih sihat, bersinar, bermaya dan juga tebal! 


SOALAN GIVEAWAY

Soalan pertama : Apakah teknologi yang digunakan dalam penghasilan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment ?

Soalan kedua : Sebutkan 3 manfaat kepada pengguna apabila menggunakan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment .


Giveaway ini akan berlangsung sehingga 7 November 2015. Senarai nama pemenang yang bertuah pula akan diumumkan 2 hari selepas tarikh tamat. Harap kalian akan alert dengan nama pemenang di entri ini nanti. Jemput follow Instagram @yayanatsumi tau. Senarai nama pemenang juga akan diumumkan disana.

Selamat menjawab dan semoga bertuah! ^_^



Feeling lepas seminggu menggunakan Dove Volume & Nourishment  . Bau bunga pun tak dapat menandingi bau wangi dari syampu dan perapi Dove Volume & Nourishment . Kalau nak tahu sebab kenapa Yaya suka Dove, walaupun pakai tudung semasa rambut sedikit basah sebab tak sempat keringkan, rambut Yaya langsung tak berbuah atau berbau kepam. Malah, bila dah pulang ke rumah, rambut masih wangi dan berbau segar. Sebab tulah Yaya pencinta syampu dan perapi Dove dari dulu. Hihi. Sekian rahsia penjagaan rambut dari Yaya Natsumi. Harap korang sudi join Giveaway dan tinggalkan jawapan di ruangan komen dibawah ya. Sayang korang! :*




Untuk maklumat lanjut :

Website : 

Facebook :

Talian Pengguna :
1800 88 1315


--------------------------------------------------------------------------------

Senarai Nama Pemenang GIVEAWAY Dove Volume & Nourishment


Tahniah kepada :

1. Izyan Yan Cinnamon 
(digantikan kerana Julia Johari merupakan pemenang awal untuk blogger lain bertuah betul hihi)
2. Nur Alja
3. Riana LittleCuties
4. Yumida Huda
5. Siti Rohaida Yusof


Sila emaikan butiran diri seperti Nama, Alamat dan No tel ke roxxy_yaya@yahoo.com selewatnya sebelum 11 November 2015 . Jika tidak, Yaya akan buka peluang kepada pemenang lain pula. ;)



Terima kasih sudi baca 

40 comments:

  1. soalan tu nak jawab kat mana yaya?

    ReplyDelete
  2. 1.Diformulakan dengan Teknologi Oxyfusion yang mengandungi unsur oksigen.

    2.Rumusannya menyerap ke dalam rambut dengan segera dengan manfaat :
    *memberikan kelembapan secara mendalam
    *menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%* tanpa membuatkan rambut terasa berat.
    *memberikan perlindungan dari rambut kita menjadi kering atau flat
    *menyuburkan rambut secara mendalam

    -Rambut lebih sihat, bersinar, bermsya dan lebih tebal

    ReplyDelete
  3. jawapan:
    1. Teknologi Oxyfusion
    2. - memberikan perlindungan kepada rambut kita daripada menjadi kering atau flat!
    - menyuburkan rambut dan
    -mengembalikan kelembutan serta kelicinan rambut pengguna tanpa menjadikan rambut terasa berat.


    ayuarjuna@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Julia Johari
    Jawapan 1: Teknologi Oxyfusion
    Jawapan 2:
    a) menyuburkan rambut dan mengembalikan kelembutan rambut tanpa buat ia berasa berat.
    b) membuatkan rambut kelihatan tebal dan bermaya sehungga 95%
    c) memberi perlindungan kepada rambut kita dari terus menjadi kering dan flat

    www.juliajohari.com
    juliajohari84@gmail.com

    (Suka tengok inovasi Dove ni haraplah menang hehe tq yaya kak juju dah join)

    ReplyDelete
  5. Jawapan untuk soalan pertama: Teknologi Oxyfusion
    Jawapan untuk soalan kedua:
    1. Menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%.
    2. Memberikan perlindungan dari rambut menjadi kering atau flat.
    3. Menyuburkan rambut.

    Iera join ;)

    ReplyDelete
  6. JAWAPAN SOALAN PERTAMA
    🌸Teknologi penghasilan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment ialah Teknologi Oxyfusion berfungsi untuk memberikan khasiat khusus kepada rambut dan menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%*.

    JAWAPAN SOALAN KEDUA.
    🌹 Tiga Manfaat Syampu
    🌸menyegarkan rambut yang kering dan nipis
    🌸membersih dengan lembut
    🌸menyuburkan rambut pada setiap kali cucian.

    🌹 Tiga Manfaat Perapi
    🌸menyuburkan rambut dan mengembalikan kelembutan serta kelicinan rambut pengguna tanpa menjadikan rambut terasa berat.
    🌸merawat masalah rambut kering dan nipis
    🌸memberikan kesan positif supaya rambut pengguna kelihatan lebih tebal dan bermaya.


    Hehehe pepagi bosan, jawab lah GA dr Yaya ni. Tak pasti betul ke idak. Selalu kalau dalam exam, benda ni nampak senang, bila nak jawab, alahai kompiusnya. Hahahaha

    Url - www.cahayapermata.my
    Email - adeq.acu95@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Soalan pertama : Apakah teknologi yang digunakan dalam penghasilan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment ?
    Answer :Dirumus dengan Teknologi Oxyfusion, produk rangkaian rambut Dove Volume & Nourishment telah dicipta khusus untuk menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%* serta memberikan khasiat supaya rambut kelihatan cantik dan sihat. Produk rangkaian rambut Dove Volume & Nourishment yang baru ini merupakan keluaran yang unik dan inovatif .

    Soalan kedua : Sebutkan 3 manfaat kepada pengguna apabila menggunakan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment .
    Answer :
    1 : khasiat berterusan serta rambut kelihatan tebal menawan..
    2 : mempunyai haruman yang membuatkan wanita berasa segar sepanjang hari!
    3 : Rambut kelihatan cantik dan sihat.

    ReplyDelete
  8. Nak jawab!!

    Jawapan untuk soalan pertama
    teknologi yang digunakan dalam penghasilan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment adalah Teknologi Oxyfusion di mana formulasinya mengandungi gabungan unsur oksigen

    Jawapan untuk soalan kedua
    3 manfaat kepada pengguna apabila menggunakan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment
    -1- Rambut kelihatan tebal
    -2-Khasiat kepada rambut
    -3-Menyuburkan rambut

    Harap betul la..memang suka pakai dove!!

    ReplyDelete
  9. Salam

    Soalan 1
    Teknologi Oxyfusion

    Soalan 2
    3 manfaat guna Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment
    - rambut rasa lebih tebal
    - subur
    - lembut beralun

    Wish me luck

    ReplyDelete
  10. Anonymous10:25 AM

    1) Teknologi Oxyfusion digunakan dalam penghasilan syampu dan perapi Dove Volume & Nourishment.
    2)-Menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya 95%
    -Menyegarkan rambut yang kering dan nipis
    -Menyuburkan rambut

    ReplyDelete
  11. Jawapan soalan
    1.menggunakan Teknologi Oxyfusion
    2.3manfaat
    a)menyuburkan rambut secara mendalam dengan kuasa 95%
    bPerapi ini menyuburkan rambut dan mengembalikan kelembutan serta kelicinan rambut pengguna tanpa menjadikan rambut terasa berat.
    C)bila pakai tudung semasa rambut sedikit basah sebab tak sempat keringkan, rambut kita langsung tak berbuah atau berbau kepam bila pakai dove.INI akan buat pengguna selesa.rambut x gatal2

    ReplyDelete
  12. 1) Teknologi Oxyfusion
    2)1- Menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%
    2- Menyegarkan rambut yang kering dan nipis
    3- Menyuburkan rambut pada setiap kali cucian

    ReplyDelete
  13. join...

    JAWAPAN NOMBOR 1:
    Teknologi yang digunakan dalam penghasilan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment ialah Teknologi Oxyfusion

    JAWAPAN NOMBOR 2:
    3 manfaat bila menggunakan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment ialah:
    1. Ia menyuburkan rambut dan mengembalikan kelembutan serta kelicinan rambut pengguna
    2. Ia merawat masalah rambut kering dan nipis
    3. Rambut pengguna kelihatan lebih tebal dan bermaya

    ReplyDelete
  14. xdk ig cam na nk join?ada fb boleh x?

    ReplyDelete
  15. Azwar join kak Yaya!!

    Jawapan 1) Teknologi Oxyfusion yang mengandungi unsur oksigen.

    Jawapan 2) - Ianya dapat menyuburkan rambut dan mengembalikan kelembutan serta kelicinan rambut pengguna tanpa menjadikan rambut terasa berat.

    - Dapat merawat masalah rambut kering dan nipis.

    -Ia juga memberikan kesan positif supaya rambut pengguna kelihatan lebih tebal dan bermaya.

    ReplyDelete
  16. Salam..cmne nk join.jwb je kat sini ea..😄
    Jwpn no.1 : Menggunakan TEKNOLOGI OXYFUSION

    Jawapan no.2 : 1) Menjdikan rmbut lebih tebal dan bermaya
    2) menyubur,melembut & melicinkan rambut.
    3) merawat masalah rambut kering dan nipis

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum.

    Jawapan Soalan Pertama : Teknologi Oxyfusion

    Jawapan Soalan Kedua : memberikan khasiat khusus kepada rambut dan menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%, menyegarkan rambut yang kering dan nipis dan membersih dengan lembut dan menyuburkan rambut.

    yatt pakai dove warna hijau tok rambut gugur. hee. nak cantik-cantik untuk bakal suami. eh :P

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum,Kak Sue join jugak..

    Jawapan pertama:
    Teknologi Oxyfusion

    Jawapan kedua:
    1. Dapat menyuburkan rambut kita
    2. Merawat masalah rambut kering
    3. Rambut kita lebih tebal dan bermaya serta tidak berbau walapun memakai tudung seharian

    Blog : www.shuhaidakabdy.com
    Email : skabdy@yahoo.com

    Good luck semua :)

    ReplyDelete
  19. natsumi...kita nak join....:)

    ReplyDelete
  20. Assalamualaikum,

    Soalan pertama : Apakah teknologi yang digunakan dalam penghasilan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment ?

    Ianya diformulakan dengan Teknologi Oxyfusion yang mengandungi unsur oksigen.

    Soalan kedua : Sebutkan 3 manfaat kepada pengguna apabila menggunakan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment .

    -Menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya 95%.
    -Menyegarkan rambut yang kering dan nipis.
    -Menyuburkan rambut.

    Terima Kasih.

    ReplyDelete
  21. Kakak Fizah cuba jawap soalan yaya tu ye ;)

    1. Teknologi yang digunakan dalam penghasilan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment adalah Teknologi Oxyfusion

    2. 3 manfaat kepada pengguna apabila menggunakan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment adalah;
    i- Dengan menggunakan Syampu Dove Volume & Nourishment dapat menyegarkan rambut yang kering dan nipis selain dpt melembutkan structure rambut tersebut dan dapat menyuburkan rambut dari akarnya.
    ii- Dengan menggunakan Perapi Dove Volume & Nourishment dapat melicinkan dan melembutkan rambut tanpa menjadikan rambut terasa berat.Maka rambut akan kelihatan lebih tebal dan bermaya.
    iii- Dengan menggunakan gabungan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment dengan hanya sekali penggunaan dapat memberikan pkeputusan segera, mewangi,lembut,dan rambut lebih kuat.

    Sekian cubaan jawapan dari akak... Semoga dimurahkan rezeki...ahaks ;)

    ReplyDelete
  22. Nak join (^_~)

    Jawapan untuk soalan pertama:
    Teknologi Oxyfusion

    Jawapan untuk soalan kedua:
    ** Menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%.
    ** Memberikan perlindungan dari rambut menjadi kering atau flat.
    ** Menyuburkan rambut.

    www.ienaeliena.com

    ReplyDelete
  23. Jawapan 1. Teknologi Oxyfusion yang mengandungi unsur oksigen.

    Jawapan no. 2.Rumusannya menyerap ke dalam rambut dengan segera dengan manfaat :
    *memberikan kelembapan secara mendalam
    *menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%
    * tanpa membuatkan rambut terasa berat.
    *memberikan perlindungan dari rambut kita menjadi kering atau flat
    *menyuburkan rambut secara mendalam
    *Rambut lebih sihat, bersinar, bermaya dan lebih tebal

    therylisa@gmail.com ;)

    ReplyDelete
  24. jawapan:
    1. Teknologi Oxyfusion
    2. - memberikan perlindungan kepada rambut kita daripada menjadi kering atau flat!
    - menyuburkan rambut dan
    -mengembalikan kelembutan serta kelicinan rambut pengguna tanpa menjadikan rambut terasa berat.

    allene.333@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Assalamualaikum Yaya.. Akak mecuba nasib juga. hihi.. mana tahu terkena sekali. :)

    Soalan pertama : Apakah teknologi yang digunakan dalam penghasilan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment ?
    Menggunakan TEKNOLOGI OXYFUSION.

    Soalan kedua : Sebutkan 3 manfaat kepada pengguna apabila menggunakan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment .
    Menyerap ke dalam rambut dengan segera, memberikan kelembapan secara mendalam di samping menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%* tanpa membuatkan rambut terasa berat.

    ReplyDelete
  26. Hi Yaya!

    1. Teknologi Oxyfusion
    2. 3 manfaat :
    a) menyuburkan rambut dan mengembalikan kelembutan serta kelicinan rambut pengguna tanpa menjadikan rambut terasa berat.
    b) merawat masalah rambut kering dan nipis ia juga memberikan kesan positif supaya rambut pengguna kelihatan lebih tebal dan bermaya.
    c) memberi perlindungan kepada rambut kita dari terus menjadi kering dan flat

    rusukiri.blogspot.com
    wanimira737@gmail.com

    ReplyDelete
  27. jawapan akak..

    1) Oxyfusion Teknologi berfungsi menyerap ke dalam rambut dengan segera, memberikan kelembapan mendalam di samping menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%* tanpa membuatkan rambut terasa berat.

    2) Dua faedah utama apabila menggunakan ‘‘Dove Volume and Nourishment’’ adalah dapat mengembalikan semula lantunan rambut selain dapat menyuburkan rambut dari akar. Faedah yang kedua ialah menjadikan rambut kekal wangi walaupun berhijab.

    ReplyDelete
  28. Soalan 1) Syampu Dove Volume & Nourishment menggunakan Teknologi Oxyfusion berfungsi untuk memberikan khasiat khusus kepada rambut dan menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%*

    Soalan 2)

    a) Menyuburkan rambut dan mengembalikan kelembutan serta kelicinan rambut pengguna tanpa menjadikan rambut terasa berat.

    b)Merawat masalah rambut kering dan nipis

    c)Memberikan kesan positif supaya rambut pengguna kelihatan lebih tebal dan bermaya.

    ReplyDelete
  29. Macam mana nak komen kat post ni wakakaka

    ReplyDelete
  30. 1. Teknologi Oxyfusion

    2. 3 manfaat :
    1) Akan menyuburkan rambut dan membuatkan rambut kembali lembut dan licin tanpa membuatkan rambut kita rasa berat.

    b) merawat masalah rambut kering dan nipis supaya rambut pengguna kelihatan lebih tebal dan bermaya.

    c) mengelakkan rambut kita menjadi kering dan flat

    ReplyDelete
  31. Soalan pertama : Apakah teknologi yang digunakan dalam penghasilan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment ?

    - Teknologi Oxyfusion berfungsi untuk memberikan khasiat khusus kepada rambut dan menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%*


    Soalan kedua : Sebutkan 3 manfaat kepada pengguna apabila menggunakan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment .

    Perapi ini :

    1. Menyuburkan rambut dan mengembalikan kelembutan serta kelicinan rambut pengguna tanpa menjadikan rambut terasa berat.

    2. Selain merawat masalah rambut kering dan nipis

    3. Ia juga memberikan kesan positif supaya rambut pengguna kelihatan lebih tebal dan bermaya.


    YEAYYYYY akak menangggg!! hahaha..tetibe sgt tau!~

    ReplyDelete
  32. Harap terpilih yer..

    1.Apakah teknologi yang digunakan dalam penghasilan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment ?

    Teknologi Oxyfusion.

    2.Sebutkan 3 manfaat kepada pengguna apabila menggunakan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment .

    - Memberikan kelembapan secara mendalam kepada rambut.
    - Membuatkan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%* tanpa membuatkan rambut terasa berat.
    - Memberikan perlindungan dari rambut kita menjadi kering atau flat.

    ReplyDelete
  33. 1-teknologi oxyfusion

    2-memberi khasiat kepada rambut
    -menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%
    -menyengarkan rambut kering dan nipis

    ReplyDelete
  34. Soalan pertama : Apakah teknologi yang digunakan dalam penghasilan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment ?
    -Oxyfusion Technology

    Soalan kedua : Sebutkan 3 manfaat kepada pengguna apabila menggunakan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment .
    - memberikan kelembapan secara mendalam
    - menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya
    - memberikan perlindungan dari rambut kita menjadi kering atau flat
    - menyuburkan rambut dan mengembalikan kelembutan serta kelicinan rambut pengguna tanpa menjadikan rambut terasa berat
    - merawat masalah rambut kering dan nipis


    www.hajarshikin.com
    hajarshikin4@gmail.com

    ReplyDelete
  35. K.Sal join ya:

    K.Sal join ya:

    Jawapan Soalan 1:

    Dove Volume and Nourishment diformulakan dengan Teknologi Oxyfusion yang mengandungi unsur oksigen. Rumusannya menyerap ke dalam rambut dengan segera, memberikan kelembapan secara mendalam di samping menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%* tanpa membuatkan rambut terasa berat.

    Jawapan Soalan 2:

    Tiga manfaat kepada pengguna apabila menggunakan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment adalah amat disarankan untuk mereka yang sangat mementingkan kecantikan rambut kerana syampu untuk kegunaan setiap hari ini berinovasi untuk menyegarkan rambut yang kering dan nipis selain membersih dengan lembut dan menyuburkan rambut pada setiap kali cucian.Rambut sentiasasubur,sihat dan bermaya. Terbaik untuk wanita yang bertudung !!

    ReplyDelete
  36. Jawapan No 1 : Sehingga 95%
    Jawapan No 2 : Teknologi Oxyfusion berfungsi melalui formulasinya iaitu mengandungi gabungan unsur oksigen. Rumusannya menyerap ke dalam rambut dengan segera, memberikan kelembapan mendalam di samping menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya

    ReplyDelete
  37. 1) Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment diformulakan dengan Teknologi Oxyfusion yang mengandungi unsur oksigen. Rumusannya menyerap ke dalam rambut dengan segera, memberikan kelembapan secara mendalam di samping menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%* tanpa membuatkan rambut terasa berat.

    2) 3 manfaat kepada pengguna apabila menggunakan Syampu dan Perapi Dove Volume & Nourishment:
    i) Menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%
    ii) Menyuburkan rambut dan mengembalikan kelembutan serta kelicinan rambut pengguna tanpa menjadikan rambut terasa berat.
    iii) Menyegarkan rambut yang kering dan nipis

    Email: winlyn99@gmail.com

    ReplyDelete
  38. 1) Teknologi Oxyfusion.

    2)
    a. Menjadikan rambut kelihatin lebih tebal dan bermaya sehingga 95%
    b. Menyuburkan rambut dan mengembalikan kelembutan serta kelicinan rambut pengguna tanpa menjadikan rambut terasa berat.
    c. Menyegarkan rambut yang kering dan nipis selain membersih dengan lembut dan menyuburkan rambut pada setiap kali cucian.

    ReplyDelete
  39. alhamdulillah..berpeluang merasai dove baru ni.thanks yaya

    ReplyDelete
  40. alhamdulillah..tahniah buat pemenang yg lain jugak
    done hantar details alamat kat email yaya
    tq yaya..tq dove..beznye....x sabar nak pakai brgn dove ni

    ReplyDelete