Jun 25, 2015

Kenny Rogers Roaster : Seri Lagenda Chicken

Assalamualaikum semua 


KRR telah menambah empat hidangan lazat baru yang menampilkan Seri Lagenda Chicken yang terbaru. Dengan ini, para pelanggan berpeluang menikmati ayam panggang KRR terkenal yang diperap dengan pelbagai rempah tempatan dengan kuah kacang yang pedas dan menambat selera. 


Paling menarik sekali, ia dipadankan dengan nasi tomato serta pelbagai hidangan sampingan dan mufin perisa pandan yang popular. Para pelanggan dapat menikmati Seri Lagenda Lite Meal, Seri Lagenda Soup Meal, Seri Lagenda Platter atau Seri Lagenda Chicken Meal, serta minuman baru Lychee Splash, hanya dalam tempoh yang terhad sahaja.




Seri Lagenda Soup Meal RM22.04


Seri Lagenda Lite Meal RM19.24

Seri Lagenda Chicken Meal RM25.07

Lychee Splash RM10.49 
(Memang sedap sangat aduhai)



Para pemegang Kad KRR berpeluang menikmati diskaun sehingga 40% untuk Seri Lagenda Chicken Meal yang terbaru apabila mereka menjamu selera di restoran KRR dan membuat bayaran dengan Kad KRR mereka. Pemegang kad yang membeli dua set Seri Lagenda Chicken Meal dapat menikmati 20% diskaun, manakala mereka yang membeli 3 set yang sama akan menikmati diskaun sebanyak 30%. Bagi pembelian empat set Seri Lagenda Chicken Meal dan ke atas pula, diskaun sebanyak 40% akan diberikan!

Harga Ayam RM1 di Kenny Rogers Roasters
Bermula 19 Jun 2015, para pelanggan dapat membeli Kenny’s Whole Chicken yang kedua pada harga RM1* apabila mereka membeli Kenny’s Whole Chicken yang pertama pada harga biasa di 100 restoran KRR di Malaysia.*Tawaran ini hanya untuk dibawa pulang sahaja serta tidak sah untuk promosi atau diskaun lain, dan hanya terhad kepada 100 set pertama yang terdiri daripada dua ekor ayam, setiap hari bagi setiap restoran.

Untuk berbuka puasa di KRR, uols disarankan untuk Call atau datang ke KRR sejam awal, membuat tempahan hidangan, membuat pembayaran dan terus mendapatkan nombor meja. Dengan cara yang efektif dan efisyen ini, uols boleh berbuka dengan senang hati di restoran KRR.



Khidmat Katering Kenny Rogers Roasters juga ditawarkan kawasan di Lembah Klang, Penang, Perak & Johor.

Call 1-300-888-878 untuk info lanjut mengenai Roasters Catering.
Info lanjut mengenai Kenny Rogers Roasters :
No Tel : 03-2199 9888
Website : www.kkr.com.my
Facebook : KKRMalaysia



Terima kasih sudi baca  

1 comment:

  1. The price quite reasonable too .. Maybe i should try it during ifarkan.. hehe . Thanks for the nice infos ...thumbs up

    ReplyDelete