Mar 14, 2016

Last Minute Booking Untuk Si Kaki Travel



Suka melancong? Suka buat surprise kepada diri sendiri dengan percutian last minute? Dah la last minute lepas tu ada hati pula nak percutian dengan harga yang murah dan berbaloi. Fuhh mengada betul! Tapi jangan risau sebab sekarang ni, kita semua boleh merancang percutian dengan "Last Minute Booking"! Wow! Lepas ni bolehlah buat surprise untuk yang tersayang! :p


Untuk yang suka survey dulu percutian pun boleh gunakan aplikasi ini. Mana taknya, harga yang ditawarkan berbaloi sungguh! Memang sesuai untuk kaki-kaki travel mewajibkan aplikasi ini di telefon canggih tu! 

Dengan aplikasi ini, pengguna boleh mendapat pelbagai informasi tentang tiket penerbangan, pakej percutian, hotel, agensi perlancongan, harga promosi dan macam-macam lagi! Semuanya di bawah 1 aplikasi untuk mereka yang sentiasa sibuk untuk uruskan satu persatu. Sesuai sangat lahai korang install aplikasi ni :)


Untuk pengetahuan, lebih kurang 5000 pakej perlacongan di seluruh dunia yang ditawarkan di dalam aplikasi Last Minute Booking ini. Mereka juga telah berkerjasama dengan lebih 32 syarikat penerbangan bagi memudahkan pengguna mereka menggunakan aplikasi ini. Dah tu tunggu apa lagi? Jangan lupa install aplikasi ini di telefon korang tau! Yaya pun rambang mata sangat bila tengok banyak pakej murah yang ditawarkan. Ada tu sampai diskaun 50%! :O

Sebelum tu,



Bersempena dengan Matta Fair yang telah dijalankan pada 7 Mac - 18 Mac 2016 ini, korang boleh mendapat diskaun istimewa sebanyak RM50 tau! Khas untuk pengguna aplikasi Last Minute Booking sahaja. Dapatkan pakej percutian idaman anda bersama yang tersayang menerusi aplikasi Last Minute Booking :)


Download Aplikasi ini sekarang di :


Untuk maklumat lanjut :



Terima kasih sudi baca 

No comments:

Post a Comment