Aug 12, 2015

Koleksi Tudung Solat dari Cloverush

Assalamualaikum semua 




Haa cantik tak tudung ni? Haruslah cantik! Kalau nak tahu, yaya adalah salah seorang peminat tegar tudung sarung. Senang nak pakai senang nak bersiap dan senang bila nak solat. Kejap je tak payah pakai pin segala kan?


Banyak koleksi tudung dari Cloverush yang Yaya berkenan sangat. Tengok gambar pun dah tahu kain dia mesti sejuk dan selesa untuk dipakai. Sesuai la dengan iklim negara kita ni kan. Lepas tu, tudung dari Cloverush ini mempunyai penutup dibahagian dagu. Memang nampak kemas sangat dan memberi efek muka kita kurus dan panjang. Takdelah nampak pipi tembam kan. Hihi

Lily Chin SarungLily Chin SarungLily Chin SarungLily Chin SarungLily Chin SarungLily Chin Sarung


"Menutup aurat dengan sempurna adalah bermaksud memakai pakaian yang menutupi anggota badan yang wajib ditutup ketika solat dan pakaian tersebut juga haruslah labuh dan longgar.Seperti yang anda sedia maklum, kini terdapat beraneka koleksi tudung yang ditawarkan di pasaran, namun tidak semua koleksi tudung tersebut boleh terus dipakai semasa solat. Ini kerana, selain rambut, bahagian bawah dagu juga merupakan sebahagian daripada aurat wanita Islam.

Cloverush juga telah terpanggil untuk menghasilkan koleksi express hijab dengan rekaan yang boleh dibawa solat selain dari menutupi bahagian bawah dagu si pemakai. Koleksi tudung Cloverush online ini juga mempunyai labuh yang bersesuaian dengan imej Muslimah. Lebih menarik lagi, anda juga boleh menemui koleksi tudung labuh Cloverush ini dalam beberapa pilihan warna yang menarik.


Bukan sahaja boleh dipakai terus ketika solat, koleksi tudung Cloverush ini juga boleh anda temui dalam tawaran harga yang cukup berpatutan. Untuk pemakaian tudung yang selesa dan yang paling penting menutupi aurat anda dengan sempurna, miliki sepasang tudung Cloverush berikut hari ini juga! "


Antara Koleksi Tudung Solat dari Cloverush

Lily Chin SarungLily Chin SarungLily Chin SarungLily Chin SarungLily Chin SarungLily Chin Sarung

Memang cantik sangat la! Yaya berkenan sangat dengan warna-warna tudung dari Cloverush ni! Koleksi wajib yang perlu ada bagi setiap muslimah. Jangan lupa dapatkan Koleksi Tudung Solat dari Cloverush! Terdapat banyak lagi pilihan kat sana untuk uols pilih. ^_^



Terima kasih sudi baca  


1 comment:

  1. cantik dan senang pakai..kalau malas pakai ni je. hehe

    Maisarah singgah Blog MaisarahSidi.com :)

    ReplyDelete