Apr 29, 2015

Bayou CoffeeHouse memenuhi citarasa selera melayu kampung

Assalamualaikum semua 


Yaya taip entri ni sambil terkenang makanan sedap, enak, lazat di Bayou CoffeeHouse. Yaya jujur kata memang makanan kat Bayou CoffeeHouse semuanya sedap belaka. Kena pulak dengan kami yang memang tengah lapar dan kepenatan. Rasa bertenaga semula bila dapat makanan sedap. Hehe




Jemput datang semua! ^_^





Ruang makan yang sentiasa dalam keadaan bersih. 


Ok jemput cuci mata dan terliuq tengok gambaq makanan sedap sangat ni.




Rendang daging power. 


Sambal tempe kegemaran ramai. 





Ulam ulaman dan sambal belacan ya Allah sedap sungguh. :'D


Credit : Lan Careno


Pencuci mulut yang beraneka. Ada bubur pulut hitam juga. Tak lupa cekodok yang sentiasa dalam ingatan. Walaupun cuma cekodok, yaya yakin tukang masak memasaknya dengan penuh kasih sayang. Cekodok pun sedapnya lahai. Makanan lain apatah lagi. Semuanya tiptop. Terima kasih daun keladi Bayou CoffeeHouse. ^_^


Kalau nak buat apa apa majlis tak kiralah majlis kahwin, hari jadi, akikah, hari keluarga, kursus atau makanan pagi, tengah hari dan malam, boleh hubungi Bayou CoffeeHouse yang juga menawarkan khidmat katering. Ni nanti nak bulan puasa dah boleh lah datang bawa keluarga tersayang berbuka puasa bersama. Memang berbaloi sebab kesemuanya sedap sedap belaka. 



Untuk tempahan sila hubungi :


Tel : 03-8318 0008 / 019- 330 5848

Email :  bayoucateringcyberjaya@gmail.com





Terima kasih sudi baca 

4 comments:

  1. mahal tak food kat situ? nampak sangat menyelerakan :)

    ReplyDelete
  2. Mmg sedap kan yaya... a.lan paling suka tempe tu wpun sblm ni x mkn tempe...

    ReplyDelete
  3. Tgk lauk pun tahu sedap..
    terbantut diet Fida tau

    ReplyDelete
  4. Tengok tapai pulut tu, terus aku terliur!..

    ReplyDelete