Jun 13, 2016

Gula-Gula Magic | Apa yang Magic?


Gula gula Magic yang tengah laku keras penangan rahsia kecantikan Mawar Rashid. Selalu nampak Mawar post kat IG dia makan Gula gula ni. Yaya pun suka gila dengan Mek Wa tu. Comel gila dia. So terus rasa excited nak cuba Gula gula Magic ni. Hihi

Gula Gula Magic?
Produk makanan berasaskan gabungan khasiat buah-buahan seperti koko, epal, dan buah delima yang digabungkan bersama madu dan juga susu. Diolah dalam bentuk kapsul gula-gula yang sangat sedap serta  mengandungi kolagen yang mampu untuk mencerahkan kulit, melangsingkan badan, anti stress, anti-kanser dan lain-lain. Satu kotak Gula gula Magic mengandungi 30 biji kapsul gula-gula yang boleh dimakan begitu sahaja.


Gula gula Magic keluaran Gah Gemilang Ventures ini sudah berada di pasaran sejak beberapa bulan lepas lagi. Telah terjual lebih dari 1000 unit, Gula gula Magic kini menjadi kegemaran anak muda untuk sentiasa tampil cantik, bertenaga, langsing dan pelbagai lagi khasiat lain.

Gula gula Magic yang merupakan suplemen makanan tambahan ini telah di inovasikan dalam bentuk yang mudah dimakan tanpa perlu dibancuh terlebih dahulu. Senang kan? Hisap dan kunyah sahaja Gula gula Magic ini dan pedepow terus mendapat khasiat keseluruhannya. Yang penting, selalu minum air untuk kekal cantik ;)


Gabungan adik-beradik yang cukup meletop iaitu Sya Rosly dan fashion designer terkenal, Yaya Rosly yang juga merupakan Pengarah Urusan Gah Gemilang Ventures.


Gula gula Magic ini juga sesuai dimakan oleh lelaki mahupun wanita di semua peringkat usia.

Antara kelebihan Gula gula Magic ialah :

✔ Anti stress
✔ Mencerahkan,melicin & menegangkan kulit
✔ Mengecutkan jerawat dan tona kulit lebih sekata
✔ Mengurangkan kulit berminyak
✔ Mengurangkan segugut
✔ Melancarkan kitaran haid
✔ Menegangkan payudara
✔ Menjadikan bentuk badan lebih ramping
✔ Membuang lemak yang berlebihan
✔ Menambahkan susu ibu
✔ Melawaskan pencernaan
✔ Menguatkan ingatan
✔ Melebatkan rambut 


Terdapat 3 perisa yang sangat sedap iaitu :

Epal+Madu 
Coklat+Delima
Susu Kambing+Kurma+Aprikot

Ketiga-tiga perisa diatas terkandung khasiat dan fungsi yang berlainan yang mana ianya memberi khasiat secara menyeluruh untuk sistem dalaman kita. Ianya juga membantu membaik pulih kulit, membantu melancarkan peredaran darah dan juga penghadaman. Susu kambing yang kaya dengan khasiat Vitamin A, B, B2, C, D laktosa, nitrogen, kalsium, zat besi dan juga protein sememangnya baik untuk kesihatan. Susu kambing membantu melancarkan sistem pencernaan, menurunkan berat badan dan menguatkan tulang.

Kandungan epal hijau pula mampu mengurangkan risiko penyakit jantung, menjaga kesihatan paru-paru, menambah mineral di dalam tulang dan juga membantu kita mendapatkan berat badan yang ideal.


Cara pengambilan Gula gula Magic ialah sebiji sebelum sarapan dan sebiji lagi sebelum tidur. Yaya suka perisa coklat nyum nyum sedapnya. Coklat amat baik untuk tubuh badan yang mana ianya berfungsi untuk menstabilkan tekanan darah, menurunkan kolestrol, anti stress dan juga mengurangkan risiko kanser. Haa Magic ke tidak? Hihi Sedapnya Gula gula Magic ni. Sayang nak habiskan tau! :'D




Gula gula Magic di media cetak! Hebakk~




Harga : RM 39.90 (Semenanjung) RM 49.90 (Sabah & Sarawak) 
(30 biji)


Jom beli Gula gula Magic dan cantik sebelum raya ni. :D

U cantik U sweet! ^_^

Untuk maklumat lanjut :

Facebook : Gula Gula Magic
Instagram : @gulagulamagic
No Telefon : 012  259 8815



Terima kasih sudi baca

3 comments:

  1. tk pernah try lagi apa2 suplement mcm ni. warna pastel cantik je gula2 nya

    ReplyDelete
  2. Boleh cuba riki2 gula ni..

    ReplyDelete
  3. cantik la pulak gula-gulanya hehhhe

    ReplyDelete