Oct 15, 2017

Enchanteur Perfumed Body Lotion



Ada tak antara korang yang wajib pakai losyen lepas mandi? Kalau ada memang kita geng! Yaya dari zaman sekolah dulu memang wajib pakai losyen lepas mandi kalau tak rasa tak lengkap je bersiap huhu sejenis kulit keringlah katakan. Ingat lagi masa dulu kalau tak buh losyen rasa macam kulit bersisik omg. Sebab kehidupan zaman remaja yang lasak berpanas bagai lepas tu kurang minum air pula memang mendapat la kulit kering kan. 


Jenama losyen wangian dari Enchanteur ni memang favorite Yaya dari dulu. Selain dari harganya yang mampu milik, kita boleh rasa wangiannya yang kekal berpanjangan. Memang best je bila rasa harum dalam jangka masa yang lama. Tak payah pakai perfume pun takpe okay! Menariknya, selain dari memberi kelembapan sehingga 24jam, ianya juga akan menjadikan kulit kita lebih cantik dan berseri ;)


Haruman Romantic yang menggabungkan Olive Oil, Rose Water dan juga Lily Extract ini sememangnya memberikan sensasi yang sangat romantik gitu. 


Haruman Alluring ini pula bagi Yaya memang sangat lembut dan memikat hati. Sesuai untuk mereka yang inginkan sensasi haruman yang lebih sederhana dan tidak terlalu menonjol.


Harga sebotol Enchanteur Perfumed Body Lotion bersaiz 220ml ini cuma RM11.90. Murah, tahan lama dan juga sangat berbaloi untuk dimiliki. Yaya memang suka sangat rangkaian losyen dari Enchanteur ni. Jangan lupa beli okay! ^_^



Facebook : Enchanteur

Instagram : @enchanteurmy



Terima kasih sudi baca

2 comments:

  1. Always love their body wash, smell so nice!

    ReplyDelete
  2. memang suka bau lotion body dia. terbaik !

    ReplyDelete