Apr 3, 2016

Fad Ali Photography




(Fad Ali paling kiri)

Siapa yang pernah berurusan dengan Fad Ali Photography mesti tahu betapa awesomenya hasil seni yang dihasilkan oleh seorang Fad. Beliau bukan sahaja pakar dalam seni fotografi perkahwinan tetapi juga arif dalam photoshoot modeling. Kemain tau kalau tengok dia shoot model-model tah kat gurun ceruk mana dah macam kat luar negara tapi kebanyakan tempat tu dalam Malaysia je. Tu yang Yaya berkenan dengan hasil fotografi dia. Penuh unsur artistik.




Buat pasangan yang masih belum mendapatkan khidmat fotografi untuk majlis bahagia, meh la jemput usha artwork dari Fad Ali Photography. Dari tunang, nikah sanding semua dia boleh cover. Kot nak buat majlis-majlis lain baby shower ke, akikah ke apa ke, boleh terus berunding dengan dia. Fad Ali Photograpy ni dari Seremban, Negeri Sembilan so orang sana boleh la usha Fad Ali Photography ni jimat sikit belanja kos perjalanan ye dak. Hihi





Maunya tak jaw drop ke tengok gambar cecantik gini? :O

Sebenarnya Yaya paling kagum dengan hasil artwork dia bila shoot modeling atau portraiture. Setaraf profesional dan antarabangsa America Next Top Model kateko. Kadang-kadang bila lalu kat timeline Yaya, memang susah nak move on gambar cantik-cantik gila dengan model tu pose fuhh macam nak patah pinggang dia lentok lepas tu kena pula dengan photographer handal dalam ambil shoot terbaik lepas tu pandai edit dan main warna lagi. Memang pedepow la gambar dia. Itulah antara kelebihan Fad Ali Photography ni dari pandangan Yaya. Pernah dia ajak Yaya buat photoshoot sesaja tapi tulah Yaya ni yang segan sebab kita ni pandai pose tangan sebelah pegang pinggang je pastu kibas skirt. Tu jelah kita reti pun. Hahaha!

Jom tengok dan ambil feel gambar dari hasil lensa Fad Ali Photgraphy :)
Penuh penceritaan dan sangat kemas ketelitian yang dihasilkan oleh Fad Ali Photography ni. 






So untuk korang yang nak gunakan servis dari Fad Ali Photography sila 'nego' sampai jadi dengan beliau okay! Beliau seorang yang sangat mesra pelanggan jangan risau. Untuk maklumat lanjut boleh terus hubungi Fad Ali Photography di :



IG : _fadali
FB PERSONAL : FAD ALI
EMEL : fad89ali@gmail.com
CONTACT NO : 013-2293902
*kalau book untuk 2 event wedding (nikah,sanding) pakej RM2+++
*free pre wedding worthly RM600
+mini custom album with hot stamp size 5x6
COVER AREA : Semua negeri (mostly NEGERI SEMBILAN,KL,SELANGOR,MELAKA,JHR)




Terima kasih sudi baca 

1 comment: