May 23, 2015

Buffet Ramadhan Best : Eastin Hotel Petaling Jaya

Assalamualaikum semua 


Sajian Ramadhan Ibunda. Memang terasa macam masakan ibunda sungguh bila bersantap disini. Hehe. Yaya dan Fatin Bella antara yang paling awal datang masa ni. Sebenarnya kami yang terdatang awal. Teruja nak tengok hidangan menu yang disediakan di Hotel Eastin Petaling Jaya.


Deko yang sangat cantik! Kreatif sungguh ^_^


Antara yang istimewa di Buffet Ramadhan di Hotel Eastin ialah Ayam Bertebu, Daging salai, Ikan Masak Asam, Puyuh Goreng Sambal Hijau, Kambing Golek dan banyak lagi yang sangat sedap okay!





Seksi sungguh beriani kambing atas dulang ni. Daging yang sungguh empuk dan enak. Nyums!







Cuba teka apa atas ni? Haa ni ialah kek durian. Macam durian betul dah tau. Sedap pula tu. Kat bahagian dessert ditempatkan semua jenis dessert yang berasaskan durian. Memang sedap dan memang terbaikk! Teringat ingat yaya rasa durian yang telah dijadikan bentuk pastri ni. 








Semuanya durian! Heaven nyaaa~


Pelbagai jenis buah buahan di dalam satu gelas. Marvelous! 


Eksklusif untuk Ramadhan Early Bird Vouchers, mulai 12hb Jun 2015 harga buffet cuma RM91 untuk seorang. Dan yang bestnya baucer ini boleh digunakan dari 18hb - 22hb Jun 2015. 


Dan jika tidak mempunyai early bird vouchers, dari 18hb - 22hb Jun 2015 harga bagi seorang dewasa ialah RM 115 dan RM 58 untuk kanak-kanak.


Dari tarikh 23hb - 16hb Julai 2015 pula harga bagi dewasa ialah RM138 dan RM69 untuk kanak kanak. 


Jadi jangan lepaskan peluang untuk membuat tempahan awal mulai 12hb Jun dan mendapatkan Early Bird Vouchers yang cuma bernilai RM91! Memang berbaloi baloi! ^_^



Untuk maklumat lanjut dan ingin membuat tempahan, sila hubungi Marketing Communications Department Eastin Hotel, Petaling Jaya di talian 03-7665 1111




Terima kasih sudi baca  


3 comments:

  1. wah. nampak semuanya menarik uuk dicuba. nanti nak tRy lah bulan ramadan nanti. insyaAllah.

    ReplyDelete
  2. Semuanya nampak sangat tempting! Hope berpeluang berbuka di sini nanti

    ReplyDelete