Mar 12, 2015

Citra Mulia Kosmetik : Krim Dr Herbal's dan The Face Gel Serums Whitening yang awesome!

Assalamualaikum semua 





Pernah dengar Produk Keluaran Citra Mulia? Yaya percaya ramai yang dah cuba. Yaya pulak baru terkedek kedek nak pakai. Haha. Kalau tahu dari dulu yaya consume produk ni sebab memang dah terbukti bagus untuk yaya. Lagi lagi kebaikan serum dia! *mata bintang bintang




Tapi sebelum tu yaya nak tunjuk dulu losyen badan dari Citra Mulia.





Kedua dua losyen ni sangat wangi dan menenangkan. Yaya tidur pun rasa selesa sangat. Selain dari fungsi losyen yang melembut dan melembabkan kulit, yaya percaya yang semua perempuan kena pakai losyen lepas mandi ataupun sebelum tidur. Yaya amalkan dari darjah 4. Memang wajib pemakaian losyen bagi yaya. Sampai roomate pun fed up nak tunggu yaya pakai losyen dulu baru tutup lampu. Kahkah


MILANO ASHLEY GREEN TEA (500ml)
MILANO ASHLEY ROSE TEA (500ml)

Harga: RM18.50 sebotol

Hand & Body Moisturiser





Tadaaaaaa!!!~~

THE FACE - SUPREME WHITENING NIGHT GEL SERUM (50 ml)
THE FACE - SUPREME WHITENING DAY GEL SERUM (50ml)

Harga: RM69.90

THIS IS YAYA'S FAVORITE SERUM!


Aaa yaya memang suka dua dua serum ni. Dua minggu pertama yaya pakai memang kulit muka bertambah mulus gitu. Kalau ada pimples, itu semua salah hormon menstruasi. Hihi. Lepas subuh yaya pakai, lepas zuhur yaya pakai lepas asar pun pakai. Malam pulak pakai sebelum tidur punya. Hehe. Suka sangat sebab tak melekit dan sangat ringan untuk kulit. Very recommended! 


Fungsi Gel Serum:
  • Mengurangkan bekas-bekas jerawat
  • Memutihkan kulit wajah
  • Menghilangkan flek hitam
  • Mencerahkan warna kulit
  • Meratakan warna kulit
  • Mengecilkan liang wajah
  • Menghaluskan dan mengenyalkan kulit
  • Memastikan kulit anda kekal lembap sepanjang hari.
  • Menjadikan kulit anda berseri secara semulajadi.  
  • Mengandungi banyak protein, mineral, dan vitamin yang  menjadikan kulit anda berseri.


Selain itu, ia turut mengandungi vitamin B5 mengaktifkan sel-sel kulit yang baru dan juga berfungsi sebagai antioksidan untuk mencegah radikal bebas yang merosakkan kulit. 


Cara penggunaan:

  • Bersihkan muka anda.
  • Sapukan sedikit serum di bahagian muka anda dan urut sehingga diserap sepenuhnya. 
  • Gunakan setiap hari waktu pagi dan malam, dan akan mendapat kesannya selepas penggunaan 7 hari.




DR.HERBAL CREAM

Harga: RM99.90

Ok krim ni kita akan pakai lepas pakai serum. Yang paling yaya suka mengenai dua krim diatas ni, ia merupakan produk perawatan kulit wajah yang menggunakan 100% bahan herba dan semulajadi. Benda benda herba ni jangankan yaya, jiran kat kampung tok wan yaya pun suka.


Manfaat DR. HERBAL WHITENING AB CREAM


  • Mencerahkan dan memutihkan wajah.
  • Wajah kusam, gelap dan kekuningan kembali menjadi cerah bersinar.
  • Menghilangkan tompok-tompok, jerawat dan noda hitam
  • Menghilangkan tompok yang disebabkan oleh sinaran uv
  • Menjaga keanjalan kulit wajah
  • Mengatasi liang besar dan bekas jerawat sehingga wajah kembali menjadi mulus dan halus
  • Menghilangkan kedutan pada wajah.
  • Menghaluskan dan memberi kelembapan semula jadi bagi wajah.

Ia diformulasikan khusus untuk membaiki semula struktur kulit dan lapisan sel-sel kulit yang rosak. Ada kolagen juga tau! ^_^


Cara pakai:


  • Bersihkan wajah terlebih dahulu
  • Sapukan THE FACE GEL SERUM.
  • Ambil krim secukupnya
  • Sapukan krim A untuk pagi dan krim  B untuk malam. 



Wow ada promosi harga kasih sayang! Cepat beli! Yaya dah! :D


Nak tengok cara pemakaian Gel Serum dan Krim Dr. Herbal? Boleh tengok cara yaya pakai. *mood : titeww maluu 





Untuk maklumat lanjut, rujuk di :


Website


Facebook Page





Terima kasih sudi baca 




3 comments:

  1. The Face cream tu sangat cantik kan!
    Nice review btw :)

    ReplyDelete
  2. waaa... bestnya... leh cuba ni Yaya..

    ReplyDelete
  3. waaa... bestnya... leh cuba ni Yaya..

    ReplyDelete