Jun 18, 2011

Ini normal bila lelaki dan perempuan cemburu.


When guys get jealous, it’s cute:



When girls get jealous, it’s just plain scary:



More on my tumblr



reblog via dlasuri. :)

41 comments:

  1. kiut ke laki jeles???? hahahaha

    ReplyDelete
  2. betul tu...jeles dorang takde la smpai nak tunjuk2 kan..hahaha

    ReplyDelete
  3. Hahaha! Betul tuh!

    Orang pompuan lebih ganaz! :-p

    Entri terbaru:  Gambar Dulu-Dulu...

    ReplyDelete
  4. Awek aku asyik mara je kek aku sbb x jeles.haha
    Nak buat guane,aku x layan cemburu buta yg sengal.

    ReplyDelete
  5. kebanyakkannya macam tuh.. :D

    tk boleh di nafikan........... heheh

    ReplyDelete
  6. aishh comel je laki tuh hihi ^^

    ReplyDelete
  7. wahahahah! INI BETOL!!! SOKONG KAU!
    Btw,NICE SEYH HEADER!! hahahah
    nsbb bek aku xwat..

    ReplyDelete
  8. comel tengok lelai tuuu hihi :D

    ReplyDelete
  9. jeles je pun..^^

    ReplyDelete
  10. Ni Wednesday Wordless ke? hahaha...

    ReplyDelete
  11. aww.. comel je klau laki jeles.. hahaha.. klau pmpuan mmng bwak gduh terus.. scary okay!

    ReplyDelete
  12. yaww..cool seyhh ,jelezz adat ber-couple :D

    ReplyDelete
  13. hahahah..kelakar plak.

    ReplyDelete
  14. gua tak penah gado ngan awek gua.power tak? hehe

    ReplyDelete
  15. betul betul.

    lelaki mmg kiut gila nak mampos bila jeles. hiok! haha..

    ReplyDelete
  16. hahaha betul3 :) , lelaki jeles dorg tetap cool, kecuali bila to the max dorg xle tahan an.. ;P . hmm dayana nk minx pendapat , blog bru ni > http://herstylestoriie.blogspot.com

    thx ;)
    esok lusa ada shawl insyaAllah

    ReplyDelete
  17. haha, comel! tp perempuan tu ganas sangat. -.-

    ReplyDelete
  18. menakutkan je...:)
    tgok lelaki cool jew..:P



    JOM singgah blog saya nak...saye x faham la...knp ye...tolong jelaskan.

    ReplyDelete
  19. hahaha
    dasyat kalau perempuan jeles

    Syaitan Memang Durjana

    ReplyDelete
  20. haha ok cerita yang pendek , hanya 2gambar..tp buat saya gelak. nice one =)

    ReplyDelete
  21. pas ni aku nak jeles selalulah...hehehe

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum...


    tgk gmbr yg pompuan tu scary jer..

    happy blogging :-)


    regards,
    BLADE EDGE

    ReplyDelete
  23. aku klu jeles aku gelak kuat - kuat.. hahaha

    ReplyDelete
  24. hahahah. ini gila2 babi punya betul doh :)


    follow

    ReplyDelete
  25. just like this post...

    ReplyDelete
  26. itu tak normal yg
    smpy main
    tolak2..itu
    ngade namenye..hahaha

    ReplyDelete
  27. jadi kpd perempuan2 di luar sna, jd=gn jdikn rmbut untuk tarik2 mcm mainan. kn kn> hahaha

    ReplyDelete
  28. hee..i suke tgok laki jeles.it shows that he love his girl damn much ;)

    ReplyDelete
  29. apabila perempuan sama perempuan berantem mesti dahsyat kann.huhu.

    ReplyDelete
  30. kenyataan... lelaki masih menggunakan otaknya dengan betul..

    ReplyDelete
  31. Haah, Him suka bila Am jeles majok bagai. Muka dye tak comel langsung tuh terus jadi comel! Tapi kadang2 menyakitkan hati! ;p

    ReplyDelete
  32. wah, kalau macam itu, nak jeles selalula..kekeke...

    ReplyDelete
  33. Girls... *sigh*

    ReplyDelete
  34. hahaaaa...rasanya kalo pompuan cemburu lagi terok dr yang video nie kot...heheee

    ReplyDelete
  35. ya,owg tag yaya kat sini taw.
    http://ryhanhamid.blogspot.com/2011/07/giveaway-from-moscow-by-miszlullaby.html

    ReplyDelete