Sep 19, 2015

Spa Mawar Putih - Pakej Spa Dengan Harga Terendah

Assalamualaikum semua 




Pernah dengar spa berkonsepkan home spa? Yaya pertama kali datang ke spa berkonsep macam ni tau. Memang kagum masa pertama kali menjejakkan kaki ke Spa Mawar Putih ni. Siapa sangka terdapat spa di kawasan perumahan! Kalau Yaya duduk area situ, senangnya jalan kaki je haa ketuk pintu rumah jiran bagitahu, " Saya datang nak mandi susu ni!!" :p


Kedatangan kami disambut mesra oleh pemilik Spa Mawar Putih yang sangat comel dan ramah tamah. Siapa jumpa Puan Ruzita ni mesti uols akan rasa bermotivasi dengan aura positif yang dia ada. Yaya dengan Uzu sampai terkesima dengar perkongsian ilmu dari dia. Tak lokek ilmu langsung! :'D


Bersama pemilik Spa Mawar Putih, Puan Ruzita. Yaya syak dia ni memang selalu buat spa kat diri sendiri. Aura berseri lain macam. 


Semasa kami datang, bilik semua full house! Hebat tak hebat penangan Spa Mawar Putih ni. Jom kita jalan-jalan sekitar bilik spa yang disediakan. Oh untuk pengetahuan semua, dekorasi hiasan ni semua idea dari pemilik. Semasa menaiki tangga, dah terdengar alunan muzik yang mendamaikan dan bauan aromaterapi yang menenangkan minda.






Terdapat 3 bilik rawatan yang disediakan mengikut pakej idaman pelanggan. Ada bilik mandi bunga, mandi susu dan juga sauna, urutan seluruh badan dan juga foot massage , bertungku, bertangas, facial dan salun rambut muslimah pun ada juga tau! Semua rawatan di bawah satu bumbung! Terbaik betul!




Buat bakal pengantin, Yaya sangat syorkan kepada kalian untukk dapatkan rawatan Aura Seri Pengantin disini. 






Khas untuk suri rumah dan juga mereka yang berkerjaya, Yaya percaya setiap wanita mahukan terapi diri untuk menghilangkan segala tekanan kerja dan stess sendi otot semua. Dapatkan salah satu pakej di Spa Mawar Putih dan anda pasti berpuas hati dengan layanan yang diberikan oleh perkerja spa yang sangat baik dan berpengalaman. ^_^






Salun Muslimah di Spa Mawar Putih. 


Berangan nak dapatkan pakej Aura Seri Pengantin. Ouch lama lagi.


Ehem. Siapa nak Aura dia sentiasa berseri? Ehem, Tunggu nanti Yaya ulas lanjut ya. Sesuai untuk bakal pengantin mahupun mereka yang nak bertunang nanti. Jom naikkan Aura berseri uols. Wahh gituh. Mana taknya, pelbagai pati bunga telah disatukan dalam ni. Tak payah petik petik bunga lagi dah hokay! Kalau tak sabar tunggu uols PM yaya kat facebook Yaya Natsumi :p

-

-

Okay sambung semula cerita. Sekarang ni yang paling hot si Spa Mawar Putih ialah Pakej Bertungku! Jangan lupakan adat bertungku dari tok nenek moyang kita. Sangat banyak khasiatnya untuk wanita. 


Kelebihan Bertungku
✔ Membantu memecahkan angin bisa di dlam badan anda
✔ Melancarkan perjalanan darah dgn sempurna
✔ Membantu asalah kebas anggota badan
✔ Membantu mengurangkan sakit senggugut
✔Membantu mengurangkan masalah sengal badan dan kekejangan saraf
✔ Memecahkan angin dibahagian perut dan ulu hati
✔ Membantu Memecahkan lemak
✔ Mengembalikan tubuh badan kepada asal



Menggunakan batu sungai terpilih dan juga pelbagai herba yang berkhasiat. Spa Mawar Putih sentiasa memberikan yang terbaik untuk pelanggan.



Pakej Aura Seri Pengantin yang disediakan di Spa Mawar Putih memang sangat-sangat berbaloi okay! Mana nak dapat harga cenggini lagi? Sesuai dengan bakal pengantin yang ingin membuat rawatan spa dengan harga yang rendah tetapi layanan bak puteri, Yaya sangat sarankan uols dapatkan rawatan disini.


Selain itu, paling Yaya suka ialah 3 pakej rawatan dalam satu harga! Lebih jimat dan berbaloi. Pilih salah satu pakej dibawah dan dapatkan ketiga-tiga rawatan tersebut dengan harga cuma RM100. 


Kini semua orang boleh ber-spa! Jom dapatkan rawatan di Spa Mawar Putih! ^_^

Untuk maklumat lanjut :

No Tel : 012-6724798  / 03-80524798
Facebook : Spa Mawar Putih
Alamat Spa : No 13, Jalan BP2, Puchong New Village, Puchong, Selangor ( kawasan perumahan )
Waze : Spa Mawar Putih Puchong 
Waktu Operasi : 9 Pagi - 7 Petang



Terima kasih sudi baca 

6 comments:

  1. Syoknyaa tengok bilik spa camni. Lama dah tak pergi spa.. Boleh try berurut2 kat sini nanti

    ReplyDelete
  2. Syoknyaa tengok bilik spa camni. Lama dah tak pergi spa.. Boleh try berurut2 kat sini nanti

    ReplyDelete
  3. bestnya yaya... lama tak manja2kan diri ni

    ReplyDelete
  4. very nice ambiance. bath tub penuh bunga tu menggodanyaaa

    ReplyDelete
  5. Nak pergi Spa jugakkk.. Nak relaxing body~ uwahhh.. best best

    ReplyDelete
  6. tenang je tgk design dlm spa ni

    ReplyDelete