Sep 18, 2015

Oil Control Water Cushion by THEFACESHOP

Assalamualaikum semua 




Mulai sekarang, Yaya peminat THEFACESHOP! Yeayy bestnya barang makeup dari THEFACESHOP. Tapi hari ni Yaya nak review Oil Control Water Cushion. Inovasi baru yang semakin mendapat sambutan kerana memudahkan pengguna untuk bersolek menggunakan teknik keseluruhan asas cairan microfoam dan mendapat kebaikan yang optimum untuk penjagaan kulit muka. 






Amboi seriusnya muka. Maaf! Tengah periksa sapuan Yaya rata ke tak. Haha :p
Ternyata rata! Yeayy! :D


Kebaikan Oil Control Water Cushion dari THEFACESHOP :

Menghidrat kulit muka dengan lebih baik

Kebanyakan bedak asas akan mengeringkan muka tetapi Oil Control Water Cushion memberikan kelembapan kepada kulit muka Yaya dan tidak mengeringkan kawasan disekitar bibir seperti selalu. Memang terbukti berkesan lah! Hee. Dalam masa yang sama, ia diformulasikan dengan Italian Oxygen Water. Wow. Bolehlah kulit muka kita bernafas dengan baik dan mendapat manfaat sewajarnya walaupun dalam keadaan bersolek.

SPF 50+ PA+++

Apabila kulit muka kita banyak terhindar dengan sinaran UV yang berbahaya, ia boleh menyebabkan kanser kulit. Gunakan produk penjagaan yang tinggi nilai SPF agar kulit muka kita lebih terlindung dari cahaya yang merosakkan kulit muka. Sesuai untuk mereka yang selalu bersukan di tengah panas dan meminati aktiviti lasak, Oil Control Water Cushion sangat sesuai untuk perlindungan kulit muka anda dari pancaran matahari.

Kawalan Sebum

Kalau bahasa omputih ni orang kata Sebum Contol lah kan. Untuk pengguna yang mempunyai kulit muka seperti Yaya iaitu berminyak di kawasan T, sangat digalakkan menggunakan Oil Control Water Cushion kerana ia mengawal pengeluaran minyak yang berlebihan. Bila pakai tu rasa kurang sangat berminyak dan juga efek ala ala shining gitu dengan minyak yang sekadar ada dan nampak semulajadi. Hehe

Lebih Tahan Lama Berbanding Bedak Biasa

Yang ni Yaya paling suka, tak payah risau make up kita cair bila berada lama diluar. Ia mudah meresap dan lebih tahan lama dari bedak biasa tau. Cairan yang diekstrak itu membuatkan muka kita kelihatan lebih semulajadi dan tidak bercapuk. Untung kalau mereka yang flawless, bila pakai Oil Control Water Cushion tak payah pakai concealer lagi. Jadi macam gadis korea terus! Peewitt!



Harga pasaran untuk Oil Control Water Cushion dari THEFACESHOP ini adalah RM 83.90 sahaja okay! 



Terima kasih Oil Control Water Cushion! Kini kulit muka Yaya boleh bernafas dengan baik dari serapan khasiat yang terkandung di dalamnya . Selamat tinggal kulit berminyak! :D


Tapi sebelum tu kalau nak dapatkan secara percuma, jangan lupa terjah laman Facebook THEFACESHOP untuk maklumat terbaru dari mereka. Peraduan LIKE, SHARE dan COMMENT akan berakhir pada 27 September 2015!




Lelaki pun boleh pakai woww! Cepat terjah gambar ni di laman Facebook THEFACESHOP sekarang dan ikuti langkah-langkah yang diberikan untuk memenangi Oil Control Water Cushion ni. Terbaikkk!



Berita baik! THEFACESHOP sedang membuat promosi tau! Sila layari http://oilzerochallenge.thefaceshop.net.my/ untuk mendapatkan 10% diskaun dan dapatkan refill THEFACESHOP Oil Control Water Cushion secara PERCUMA yang mana harga asalnya ialah RM48.90. Selain itu, anda juga akan mendapat FREE membership yang akan memberi anda keistimewaan apabila berbelanja di THEFACESHOP! Yahuu! ^_^ 



Untuk maklumat lanjut :



Terima kasih sudi baca 

3 comments:

  1. Nak kena try ni.. mcm kat goshop pun ada mcm ni.. tp hat ni murah la.. goshop tu mahai

    ReplyDelete
  2. The Face Shop mmg terbaikk! Tapi tak pernah try lagi barang dia. Haha.

    ReplyDelete
  3. Tudiaaa~ Cun ja Yaya ni..
    Kirim salam Kim Soo Hyun Oppa k..

    ReplyDelete