Sep 8, 2017

Kawal Kolestrol, Tekanan Darah dan Gula Dalam Darah Dengan Air STEM



Hai korang! Siapa kat sini ada masalah kolestrol, darah tinggi, diabetes dan seangkatannya? Tak ada? Check balik ada tak ibu bapa kita mempunyai salah satu penyakit di atas? Ada? Fuhh apa kata korang suruh mak ayah korang cuba Air Minuman STEM ni. Yang bestnya, macam tak percaya pula bacaan tekanan darah Yaya boleh turun dalam masa 30 minit sahaja :O Yaya sendiri dah cuba dan keputusan bagi ujian tekanan darah Yaya. Nak tengok? Takpe nanti scroll bawah okay!


Air Minuman STEM yang Yaya sebutkan tadi sebenarnya trend yang dibawa dari Europe yang mana masyarakat disana lebih suka menggunakan natural medicine dalam mengubati penyakit yang mereka hadapi. Telah mula bertapak di Malaysia sejak 2015, Air Minuman STEM telah mendapat ribuan testimoni dari pesakit mereka yang sangat berpuas hati dengan penggunaan teknologi unik Wave Energy Water ini. 

Air Minuman STEM mengandungi 1732 kod tenaga teraputik dan melalui pelbagai proses sebelum diluluskan oleh badan-badan yang berkuasa terutamanya dari Kementerian Kesihatan Malaysia. Telah diserapkan dengan kadar oksigen yang tinggi, mempunyai saiz molekul yang halus, kapasiti redox yang tinggi, kebersihan dan kesuciannya terjaga serta pengalkaliannya juga melalui proses ionisasi demi memastikan air minuman STEM ini sentiasa di tahap yang berkualiti tinggi.


Jom lihat testimoni daripada mereka yang telah mencuba Air Minuman STEM

Ujian Keberkesanan High Blood Pressure - 30 min 

Ujian Keberkesanan Mengawal Gula Dalam Darah - 30 min


Ujian Keberkesanan Diabetes - 30 min


Ujian Keberkesanan Kolestrol - 60 min


Ujian Keberkesanan yang pelbagai ini telah dijalankan di seluruh negeri di Malaysia dan juga di luar negara. Yaya sendiri telah mencuba tahap keberkesanan Air Minuman STEM ini kepada diri sendiri. Mula-mula nervous juga tah ye ke tak kan tapi tulah tak kenal maka tak cinta. Jom tengok testimoni Yaya pula hihi.


Doktor akan mengambil sampel darah kita terlebih dahulu di hujung jari sebelum membuat ujian.


*ala macam kena gigit semut je kahkah*


Fuhh apak tinggi weh tekanan darah Yaya ni. 8.5 !! Maklumlah sebelum tu dah pekena roti canai 2 keping dengan barli suam :p


Paling tinggi antara orang lain hahaha omg. Selepas bacaan sebelum ujian diambil, Yaya minum segelas air STEM dan menunggu untuk tempoh 30 minit.


Sementara tu, kami diberi penerangan oleh Doktor Zahari tentang permasalahan penyakit yang dihadapi oleh rakyat Malaysia. Orang muda pun dah dapat sakit macam-macam. Ish ish. Beliau juga menunjukkan pelbagai testimoni yang telah beliau jalankan ketika di luar negara. 


Selepas cukup tempoh 30 minit, sampel darah Yaya diambil semula untuk memeriksa keberkesanannya setelah Yaya minum Air Minuman STEM ini.


Taraa! Dah turun bacaan tekanan darah Yaya kepada 5.3 (but still tinggi daripada orang lain hahahah). Yang pasti, memang terbukti berkesan la lepas Yaya minum Air Minuman STEM ni. 

Mana nak dapatkan Air Minuman STEM ini?

Korang boleh dapatkan di pasaraya besar dan juga farmasi yang mengambil bahagian.

Berapa harga sebotol?

Harga asal untuk sebotol besar ialah RM90 tapi sekarang ada promosi sebotol cuma berharga RM50 sahaja.

Nak test minum free boleh tak?

BOLEH! Kebetulan mereka akan adakan KEMPEN MALAYSIA SIHAT pada 16 SEPTEMBER 2017 nanti. So bolehlah korang nak minum free siap boleh buat ujian keberkesanan secara percuma tau. YES! Secara percuma! Jangan lupa bawa ibu ayah kakak abang yang ada masalah seperti yang Yaya sebutkan di atas dan check sendiri tahap kesihatan korang okay! 


Lagi best, kalau bacaan korang tak turun, korang boleh dapat RM200 sebagai jaminan! Fuhh. So jangan lupa join okay! Rugi kalau tak join. Cepat daftarkan diri di nombor yang tertera sebab tempat adalah terhad. In sya Allah mereka cuma berikhtiar dalam membantu menyelesaikan permasalahan kesihatan korang. Call / whatsapp 018-2696161 untuk pendaftaran dan sebarang maklumat lanjut. Nak lagi bagus, save as poster diatas dan sebarkan kebaikan dalam group family korang :)



Terima kasih sudi baca

16 comments:

  1. boleh cari ni air ni nanti.. btw deeba follow sini..

    ReplyDelete
  2. Wahhh bagusnya air stem ni yaya..bileh kawal kolesterol dan tekanan darah kita rupanya. Bagus diperluaskan di Malaysia.

    ReplyDelete
  3. Fuh! banyaknya beza yaya! Best nih :) boleh try hehehe

    ReplyDelete
  4. Wahhh bagus air ni, siap boleh kawal kolestrol dan tekanan darah. Elok kalau kita bagi dekat parent. Siap ada jaminan wang dipulangkan. Nanti Iday nak check. hehe

    ReplyDelete
  5. wah berkesan. kena share ni biar ramai orang tahu . :)

    ReplyDelete
  6. Bagus..tapi at the same time risau jgk.sbb parents hilma mkn ubat yg doctor bg..nanti kang jadi lain pulak huhuu..mayb kena mintak advise doctor jgk kot suku before consume anything

    ReplyDelete
  7. wah... bagusnya produk ni! lagi2 dapat mengurangkan risiko penyakit yang dah terlalu biasa dalam kalangan masyarakat kita. thank you for sharing this, sis!

    ReplyDelete
  8. 1st time dengar pasal air STEM ni.

    ReplyDelete
  9. oh wow. this sounds efficient. time to check it out thanks

    ReplyDelete
  10. Minuman air yang sihat, panting sungguh utk kesihatan

    ReplyDelete
  11. Wahh first time dgr. Kalau betul berkesan. Ika nak try nanti.

    ReplyDelete
  12. Wow, can see the result immediately. Will give a try on this water.

    ReplyDelete
  13. haaa a.lan dah la kolesterol tggi... boleh try ni...

    ReplyDelete
  14. kena beli cepat ni sebelum naik harga

    ReplyDelete
  15. Wah macam bagus je ni. kena minum bnyk air la nmpknya. hehe

    ReplyDelete
  16. Wow! really if yes then i would like to let my parents try it.

    ReplyDelete