Dec 5, 2018

Juscoffee & Justea Baharu dari Yeo's Malaysia


Hai korang! Kalau boleh senaraikan minuman yang korang akan pilih bila singgah di petrol station, minuman apa yang korang akan beli? Most of the time Yaya suka pilih kopi atau teh. Fuhh memang lega gila bila minum kopi bila penat dan mengantuk. Tapi paling best sebab dapat mulakan hari dengan mood yang happy dan penuh bersemangat, betul tak? Nak mulakan aktiviti harian pun kita rasa ceria dan bersedia.


Terbaharu, Yeo's telah melancarkan rangkaian mereka yang dikenali sebagai Juscoffee dan Justea iaitu Juscoffee Iced Coffee, Juscoffee Ice Café’ Latte dan Justea Matcha Latte. Yaya memang teruja nak cuba ketiga-tiga rangkaian, baru-baru ni Yaya beli di ‘Shell Select’.


Zaman sekarang ni semuanya dah jadi mudah. Tak payah susah-susah nak jerang air. Semuanya on-the-go! First time rasa Juscoffee Ice Café’ni fuhh kaw sungguh rasa dia memang boleh buat kita terus bertenaga dan tak mengantuk di sepanjang perjalanan. Sesuai untuk mereka yang dalam perjalanan jauh ke suatu tempat, boleh mulakan perjalanan dengan kick start dari Juscoffee Ice Café’. Memang kick kaww!


Bagi mereka yang sukakan rasa yang lebih smooth dan creamy, jangan lupa cuba Justea Matcha Latte. Rasanya memang sungguh umphh dengan rasa daun teh yang berkualiti premium. Mana nak dapat harga macam ni kalau pergi ke coffee house? Serius korang kena cuba okay :*


Muka excited bila terjumpa Juscoffee & Justea kat Shell. Hihi

Yang ni pula Juscoffee Iced Coffee yang Yaya belum sempat cuba lagi. Sold out cepat kot sebab biji kopi yang digunakan semuanya berkualiti premium tauuu. Mesti lagi kaw ni rasa dia :D


Teringat pula time study dulu kalau nak stay up mesti minum kopi supaya tak mengantuk. Sesuai sangat air ni untuk students hihi. Selain itu untuk mereka yang berkerjaya dan sibuk dengan aktiviti seharian, boleh terus dapatkan Juscoffee & Justea yang on-the-go dan berkhasiat ini sebagai kick start of the day. Ianya juga berfungsi sebagai booster supaya mood korang akan terus ceria dan bersemangat untuk meneruskan aktiviti ;)

Untuk maklumat lanjut :

Facebook : Yeo's Malaysia
Instagram : @yeosmalaysia



Terima kasih sudi baca


1 comment:

  1. Uwaaa! Macam sedap je air ni. Pika tak pernah try lagi. Takpe nnti boleh cari.. Hehehee

    ReplyDelete