Dec 31, 2010

Selamat datang 2011

Since demam dah okay, rasa macam kelegaan yang teramat sangat. Cuma sengau2 artis ni still tak kebah lagi la..
Now kat rumah anis. kejap lagi ayah datang ambik kitorang bawak balik rumah. haha. Ayat tak boleh blah. Ibu ayah angah adik bercuti ewah2 dekat Langkawi 3hari 2malam tak tunggu aku. Adui sumpah lemau gila nanti bila tengok gambar dorang posing2 kat sana. T_T
Cerita pasal azam tahun baru? Hmph. Wehh asal tah kalau tahun baru je nak kena ada azam bagai.
Sama je aku rasa macam hari2 biasa. Buat jela yang terbaik dalam hidup kan kan.
Cuma untuk tahun 2010 ni, aku dah capai hasrat nak merasa 3.5 pointer above. Bukan senang untuk course aku ni sebab it was really not in my cup of tea. Tapi ape la sangat bagi korang sebab korang dah selalu dapat kan.
So untuk tahun 2011 ni, aku memanjat doa untuk menjalani semuanya dengan tenang, sabar, dan berusaha dengan lebih gigih lagi.
Semoga solat sentiasa terjaga, perlakuan sentiasa berwaspada dan kata kata sentiasa bijaksana. InsyaAllah. Aja aja fighting!
*Cewahh yaya ni.
Korang pulak? Macam mana? Happy New Year semua! Let's turn over a new leaf!http://www.emocutez.com

3 comments:

  1. yiruma_river flows in u.
    watch my cover for this song soon.

    2011 yeah!!!

    ReplyDelete
  2. have a nice day..
    biasala gua pun sibuk jugak dengan kerja tak sudah2
    oleh itu enjoy jelah dengan kerja.

    ReplyDelete